„Slovenská agentúra premenila prehliadaný kúsok brandingu na niečo užitočné,“ píše portál v článku o foldri na dokumenty pre ČSOB.
Adweek tiež uvádza, že agentúre MUW Saatchi & Saatchi sa prostredníctvom SmartFolder podarilo prepojiť kúpu nového domu, sťahovanie a odkladanie dokumentov k hypotéke na jedno miesto.
„Namiesto toho, aby sme iba pridali logo klienta na klasický folder, rozhodli sme sa preniknúť do jeho podstaty. A v tomto prípade je to celkom jasné: keď si beriete hypotéku, budete sa čoskoro sťahovať,“ povedal pre Adweek Jaroslav Vígh, creative director z MUW Saatchi & Saatchi.
Dodal, že SmartFolder je dôkazom toho, že aj na prvý pohľad nezaujímavé médium ako obal na dokumenty môže byť nakoniec zaujímavá kreatíva, ktorá pomôže zákazníkom.
MUW Saatchi & Saatchi získala za kampaň aj ocenenie Zlatý klinec v kategórii Design v podkategórii Obalový dizajn. Rovnako aj v kategóriách Media (podkategória Klasické médiá) a Promo & Activation (Direct marketing).
Na počiatku tejto kampane bolo zadanie v znení: „Keď si v ČSOB vezmete hypotéku schválenú v predstihu, máte pred ostatnými náskok. Nehnuteľnosť, ktorá sa vám páči, môžete na mieste vziať a prakticky sa ihneď sťahovať. Ako odkomunikovať túto výhodu aj inak, než len v printoch či v TV spote?“.
Adweek tiež dodáva, že pri tejto práci sa nezabudlo ani na ekológiu, keďže je folder vyrobený zo 100-percentne rozložiteľného materiálu.
Vizitka kampane
- Creative Director: Jaroslav Vígh
- Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
- Art Director: Ivan Tichý
- Režisér: Róbert Revák
- Vedúci produkcie: Peter Hledík
- Produkčná spoločnosť: Fantomas Production