„Slovenská agentúra premenila prehliadaný kúsok brandingu na niečo užitočné,“ píše portál v článku o foldri na dokumenty pre ČSOB.

Adweek tiež uvádza, že agentúre MUW Saatchi & Saatchi sa prostredníctvom SmartFolder podarilo prepojiť kúpu nového domu, sťahovanie a odkladanie dokumentov k hypotéke na jedno miesto.

„Namiesto toho, aby sme iba pridali logo klienta na klasický folder, rozhodli sme sa preniknúť do jeho podstaty. A v tomto prípade je to celkom jasné: keď si beriete hypotéku, budete sa čoskoro sťahovať,“ povedal pre Adweek Jaroslav Vígh, creative director z MUW Saatchi & Saatchi.

Dodal, že SmartFolder je dôkazom toho, že aj na prvý pohľad nezaujímavé médium ako obal na dokumenty môže byť nakoniec zaujímavá kreatíva, ktorá pomôže zákazníkom.

MUW Saatchi & Saatchi získala za kampaň aj ocenenie Zlatý klinec v kategórii Design v podkategórii Obalový dizajn. Rovnako aj v kategóriách Media (podkategória Klasické médiá) a Promo & Activation (Direct marketing).

Na počiatku tejto kampane bolo zadanie v znení: „Keď si v ČSOB vezmete hypotéku schválenú v predstihu, máte pred ostatnými náskok. Nehnuteľnosť, ktorá sa vám páči, môžete na mieste vziať a prakticky sa ihneď sťahovať. Ako odkomunikovať túto výhodu aj inak, než len v printoch či v TV spote?“.

Adweek tiež dodáva, že pri tejto práci sa nezabudlo ani na ekológiu, keďže je folder vyrobený zo 100-percentne rozložiteľného materiálu.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Jaroslav Vígh
  • Copywriter: Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
  • Art Director: Ivan Tichý
  • Režisér: Róbert Revák
  • Vedúci produkcie: Peter Hledík
  • Produkčná spoločnosť: Fantomas Production