„ČSOB si je plne vedomá toho, že budovanie a šírenie dobrého mena je pre firmu, ktorá chce úspešne rásť, nevyhnutné. A preto pre nich urobí opäť niečo naviac – s týmito podnikateľmi zdieľa svoj zakúpený reklamný priestor na ich prezentáciu,“ vysvetľuje banka zámer svojej aktivity.
Uvádza, že pre podnikateľov a malé firmy sú neraz bariérou v ich ďalšom raste chýbajúce finančné prostriedky na prezentáciu svojich výrobkov a služieb. Práve oni sú však podľa ČSOB pre slovenskú ekonomiku a tvorbu pracovných miest kľúčovými.
„Malí podnikatelia zásadným spôsobom ovplyvňujú to, ako sa darí ich regiónu a ľuďom, ktorí v ňom žijú. Preto potrebujú partnera, ktorý im bude dôverovať. ČSOB sa im rozhodla vyjadriť túto dôveru zdieľaním vlastného mediálneho priestoru formou online bannerov, rádiospotov, printových médií vrátane regionálnych denníkov a citylightov,“ vysvetľuje Mária Horváthová, manažérka Oddelenia komunikácie ČSOB.
Zdroj: ČSOB
Približuje tiež, že namiesto prezentácie vlastných riešení bude banka v médiách propagovať konkrétnych podnikateľov, malé firmy, a ich biznis. „Pretože v ČSOB sme presvedčení o tom, že si to zaslúžia,“ dodáva.
Kampaň z dielne MUW Saatchi & Saatchi je rozdelená na dve fázy. V prvej z nich venovala reklamný priestor 35 podnikateľom pôsobiacim naprieč celým Slovenskom, ktorí sú klientmi ČSOB.
Všetci ostatní podnikatelia, ktorí majú záujem o tento priestor, sa môžu prihlásiť do 31. júla. Spomedzi nich bude vybratých ďalších 15, ktorých prácu bude banka promovať.
O reklamný priestor banky sa môžu uchádzať podnikatelia a malé firmy s ročným obchodným obratom do 1,5 miliónov eur, ktorí sú klientmi ČSOB. Rovnako tak môžu spraviť aj noví klienti, ktorí sa stihnú zaregistrovať do 31. júla.
Zdroj: ČSOB