Po spotoch promujúcich účet Plus a pôžičku v banke sa posledná fáza kampane orientuje na „výmenu požičiek“. Zuno bude radiť, ako si znížiť splátky na nevýhodných úveroch. Vďaka aktuálnej akcii možno podľa banky ušetriť do 720 eur.
Zuno uvádza, že klientov vopred informuje o presnom úroku, s ktorým môžu počítať – vyrátať si ho môžu na produktovom webe banky, ktorý prešiel miernymi dizajnovými úpravami.
Do televízneho vysielania Zuno nasadzuje spot s postavami, ktoré sa objavili už v predchádzajúcich videách.
Slečna, ktorá v spote na účet Plus cvičila pilates, tentoraz nakupuje oblečenie do nového šatníka. Pár, ktorý v prvom spote riešil zničený gauč, si užíva relax vo wellness centre. Neobjavuje sa už variaci hipster, ktorý si v predošlej fáze po úraze vo vlastnej obývačke zlomil ruku.
Aktuálna reklama sa bude vysielať v 25-sekundovej verzii aj skrátenom 15-sekundovom zostrihu na staniciach Joj a Plus do začiatku mája. Media max zahŕňa aj online podporu – bannery, PPC a CRM, rovnako s nasadením od 7. apríla.
Zuno na aktuálny komunikačný koncept prešlo po tom, čo sa zbavilo predchádzajúceho „odsudzujúceho“ konceptu „retro“ banky. Online banka po novom stavia na bežné situácie, v ktorých poukazuje na jednoduchosť bankových operácií cez internet a mobilný telefón.
Celú kampaň pre Zuno pripravila Zaraguza Digital v spolupráci s režisérom Jurajom Štepkom. Nákup mediálneho priestoru zabezpečuje ZenithOptimedia. Aktivity v oblasti content marketingu pokrývajú v spolupráci s interným tímom Zuno agentúry Black Apple (public relations) a Ponyhouse (content marketing).