Na prvé videá promujúce účet Plus nadväzujú spoty informujúce o pôžičke v banke. Zuno ju komunikuje ako najvýhodnejšiu na trhu, aj priamo v novej reklame upozorňuje spotrebiteľov, že porovnať si ju s ponukou ostatných bánk možno na jeho webe.

Konkurenčné banky už na rozdiel od predošlej komunikácie ani prvého spotu v rámci aktuálneho konceptu neoznačuje prívlastkom „retro“.

„Sú veci, ktoré potrebujete, ktoré chcete, a tie, ktoré jednoducho musíte mať,“ znie ústredné posolstvo voice-overu v novom spote, v ktorom účinkuje manželský pár. Ten sa objavil popri dievčatách cvičiacich pilates a hipsterovi, ktorý rád varí, už aj prvom spote komunikujúcom výhody účtu v banke. Na partnerskú dvojicu vsádza pri reklamách napríklad aj Slovenská sporiteľňa.

Nový 25-sekundový reklamný spot budú vysielať stanice Joj, Plus a Wau, nasadený bude do konca marca. Vo vysielaní bude aj jeho 15-sekundová zostrihová verzia. Media mix Zuna zahŕňa opäť aj online podporu - bannery, PPC a CRM. Spustenie online kampane je naplánované na 3. marca.

Okrem dlhšieho a kratšieho spotu uvádza v rovnakom čase Zuno aj tretie video s dĺžkou 15 sekúnd, zamerané na ďalší z produktov – pôžičku Plus. Banka komunikuje poistenie proti neschopnosti splácať pôžičku, ktoré dáva klientom zdarma. Vo videu sa objavuje hipster, takisto známy z prvej várky videí, ktorý tentoraz príde k nehode vo vlastnej obývačke.

Zuno pri uvedení novej televíznej kampane uviedlo, že sa v spotoch zameria na zobrazovanie bežných životných situácií. Jednoduchší koncept má poukazovať najmä na jednoduchosť bankových operácií pomocou internetu a mobilu.

Kampaň je z dielne agentúry Zaraguza Digital, ktorá je partnerom banky od mája 2012. Spoty režíruje Juraj Štepka. Nákup mediálneho priestoru zabezpečuje ZenithOptimedia.