Direct banka Zuno spustila od 13. januára poslednú zo série „retro“ kampaní. Tentoraz v nej hlási „stop vysokým úrokom“. V rámci kampane tvrdí klientom, že na pôžičke môžu ušetriť 720 eur.
Zuno pokračuje v dávnejšie nastavenom koncepte s headlinom Retro banky nemajú šancu. Vlani v októbri už stopku vyhlásilo „retro pôžičkám“.
Novinkou, ktorú banka v aktuálnej kampani prinesie, je refinancovanie pôžičiek mladších ako jeden mesiac. Zuno uvádza, že ak „retro“ banka požaduje poplatok za predčasné splatenie úveru, klientom požičia peniaze na vyrovnanie čiastky.
Reklamné spoty v dvoch variantoch – 15- a 25-sekundovom – budú nasadené na TV Joj a Plus. Banka kampaň začala online bannermi, PPC a CRM. Komunikácia potrvá do 2. februára. Ústredným prvkom je logotyp – stop vysokým úrokom.
„Ľudia už nemusia čakať tri mesiace, počas ktorých je štandardne nutné pôžičku splácať pred tým, ako ju možno preniesť do inej banky. V Zuno navyše ponúkame len tri úrokové sadzby, s ktorými klient vždy vie, akú ponuku dostane,“ uviedol šéf marketingu banky Bohdan Fedor.
Kampaň aj tentoraz pre Zuno pripravila Zaraguza Digital, nákup mediálneho priestoru zabezpečila ZenithOptimedia. Direct banka avizuje od februára ďalšie novinky a novú kampaň mimo doterajšieho „retro“ konceptu, ktorý využíva od vlaňajšieho júna.
Upustenie od „retra“ prichádza krátko po novembrovom nástupe nového riaditeľa pre obchod a marketing Petra Lakatu, pod ktorého patrí aj agenda sekcie marketingu vedenej Bohdanom Fedorom. P. Lakata je zároveň od januára riaditeľom Zuna pre ČR.