Banka tvrdí, že svet burzy a investovania sa neustále sa mení a je dynamický ako doprava. Kampaň pochádza z dielne agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá sa práve preto nechala inšpirovať dopravným servisom.

„ČSOB má expertov na investovanie, ktorí aktuálny vývoj na finančných trhoch pozorne sledujú, a preto dokážu klientom odborne poradiť. Rozhodli sme sa ich know-how využiť v najaktuálnejšom médiu – v rádiu,“ zhodnotil Jaro Vígh, kreatívny riaditeľ agentúry.

Investičný servis ČSOB beží v aktuálnom týždni. Namiesto pripravených rádio spotov s vopred určeným obsahom prináša novinky zo sveta financií, trhov a burzy.

Ľudia tak počas piatich dní budú počuť dokopy 15 spotov, ktoré reflektujú najaktuálnejšie dianie na finančných trhoch.

„Za každým scenárom, každou reklamou sú týždne príprav. Úžasné na tejto kampani je, že sami stopercentne nevieme, o čom bude nasledujúci spot,“ dodal J. Vígh.

Kampaň okrem samotných rádio spotov sprevádza online video a komunikácia v príbehoch na Instagrame.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Jaroslav Vígh
  • Copywriter: Martin Kovarík, Dajana Székelyová, Jaroslav Vígh
  • Art Director: Ivan Tichý, Ľubomír Abrinko
  • Strategy: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
  • Unit Director: Anna Dzurjaníkova
  • Head Account Manager: Anh Doan
  • Account Manager: Hana Krupová
  • Režisér: Róbert Ludrovský