M. Horváthová na pozícii riaditeľky komunikácie nahradila Andreu Király. Tá sa v rámci materskej skupiny KBC presunula do maďarskej K&H Bank, kde riadi segmentový marketing.

„V ČSOB pracujú skvelí ľudia a odborníci. O to viac sa teším na spoluprácu a ďalší rozvoj veľmi dobre nastavenej stratégie našej značky. Na jeseň sme uviedli nový koncept so sovou a aj jeho doterajšie výsledky meraní nám potvrdzujú, že išlo o správne rozhodnutie. V jeho ďalšom rozvoji a posilňovaniu imidžu ČSOB ako skupiny s najlepším poradenstvom budeme pokračovať aj naďalej,“ uviedla M. Horváthová.

Nová riaditeľka komunikácie nastúpila do ČSOB v roku 2013. Ako brand manažér zodpovedala za realizáciu kľúčových kampaní značky. Pred dvomi rokmi sa stala manažérkou prémiového segmentu ČSOB a bola zodpovedná okrem iného za aktivity skupiny v oblasti investícií a investičného poradenstva, bankopoistenia či nového modelu obsluhy v pobočkách.

V oblasti marketingu a finančného sektora sa pohybuje od roku 2004 a pred príchodom do ČSOB zodpovedala za riadenie značky v Dexia banke, neskôr pôsobila v Prima banke.