Zima sa blíži a fanúšikovia sa tešia na svojich obľúbených šampiónov, ktorí sa budú uchádzať o tróny svetových pohárov, pričom každý okamih sezóny bude možné vidieť na Eurosporte a discovery+, ktorých vysielanie zimné športy ovládnu, informuje Bohuš Mäsiarčik z Top of Mind.
Tisícky hodín vysielania
Zimnú sezónu odštartujú 28. októbra preteky Svetového pohára v alpskom lyžovaní v rakúskom Söldene. Diváci sa môžu tešiť na 600 živých prenosov a 1 100 hodín vysielania z rôznych závodov zimných športov vrátane krasokorčuľovania. Nepretržité vysielanie bude k dispozícii divákom v celej Európe a Ázii (mimo Škandinávie a Japonska) v aplikácii Eurosportu a na discovery+. V 35. roku vysielania zimných športov Eurosport prehĺbi toto dedičstvo a zvýši počet hodín živých prenosov na svojich televíznych kanáloch o 35 percent oproti minulému roku.
Hviezdna zostava expertov na zimné športy spoločnosti Warner Bros. Discovery (WBD) má na svojom konte 103 víťazstiev vo svetových pohároch a deväť celkových titulov. V sezóne 2023-2024 sa k tímu prvýkrát pripojí francúzsky lyžiar Johan Clarey. Potom, čo sa stal najstarším olympijským medailistom v alpskom lyžovaní na minuloročných Zimných olympijských hrách 2022 v Pekingu, bude počas vybraných pretekov ponúkať odborné analýzy.
Rozšírenie obsahu zo zákulisia
Odborné analýzy Eurosportu v oblasti zimných športov a rozprávania príbehov sa v tohtoročnej sezóne ešte viac prehĺbia. K tomu prispeje aj rozšírenie obsahu zo zákulisia. Programová, redakčná a digitálna ponuka Eurosportu predstaví exkluzívne pohľady z rôznych oblastí a od rôznych zainteresovaných strán v športových odvetviach, čím fanúšikovia získajú 360° zážitok.
„Naše prenosy z minuloročných zimných olympijských hier prekonali rekordy sledovanosti, čo dokazuje, že záujem o zimné športy je väčší ako kedykoľvek predtým,“ povedal Scott Young, VP pre obsah a produkciu v spoločnosti Warner Bros., Discovery Sports Europe. „Vďaka spojeniu nášho širokého portfólia práv na svetové poháre v najrôznejších disciplínach s našimi skúsenosťami v oblasti zimných športov, vášňou pre rozprávanie príbehov a odhodlaním vytvárať zaujímavý obsah, táto sezóna určite zaujme milióny fanúšikov v Európe a Ázii a inšpiruje novú generáciu hviezd zimných športov,“ dodal Young.
Nová marketingová kampaň
Pre sezónu 2023-2024 pripravila spoločnosť WBD Sports novú marketingovú kampaň s názvom „Winter Sports Take Over“, ktorá upozorňuje na obrovské množstvo vzrušujúcich akcií v priebehu celej sezóny na staniciach Eurosport a discovery+. Kampaň odštartuje 8. novembra pred víkendovým Alpine Speed Opening v tieni Matterhornu – vôbec prvými pretekmi Svetového pohára v alpskom lyžovaní, ktoré prekračujú štátne hranice.
Spoločnosť Warner Bros. Discovery je známa ako „Domov zimných športov“, veď prvýkrát Eurosport vysielal preteky FIS už v roku 1989, teda v roku začatia svojho vysielania. V minulom roku ponúkla WBD 156 miliónom fanúšikov v celej Európe viac ako miliardu minút streamov zo Zimných olympijských hier 2022 v Pekingu, pričom diváci sledovali v priemere o 24 percent viac obsahu ako počas Zimných olympijských hier v 2018 v Pchjongčchangu.