Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) prilákal pred televízne obrazovky 359-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo 328-tisíc ľudí. Do top trojky sa dostala aj reality šou Ruža pre nevestu, ktorú si pozrelo 236-tisíc divákov.

Vysoko sa v rebríčku sledovanosti dostalo tiež finálové varenie týždňa v šou Bez servítky. Sledovalo ho 223-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvára vedomostná súťaž Duel na RTVS s 203-tisícmi divákov.


Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila seriálu Mama na prenájom, ktorý získal 27,5 percenta trhového podielu. Za ním sa umiestnila zábavná relácia Milujem Slovensko, ktorá však v trhovom podiele získala 19,2 percenta.

Tretie miesto si vyslúžila Ruža pre nevestu (17 percenta) a štvorkou v rebríčku sa stal Hokej - Tipos extraliga - štúdio (13,4 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára seriál Cestou necestou, ktorý získal 13 percent trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 28 percent, Joj Group získala 19,1 percenta, RTVS mala viac ako 15 percent a spravodajská TA3 skončila pod jedným percentom trhového podielu.

Úspešný program RTVS

V nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ skončil v sobotu na popredných priečkach program RTVS, keď si Záhady tela pozrelo 397-tisíc divákov. Za nimi skončila šou Petra Marcina Neskoro večer s 359-tisícmi divákov.

Vyššiu priečku v rebríčku si vyslúžila aj Smotánka, ktorú si pozrelo 241-tisíc divákov. Do poradia sa dostal aj film Supervulkán s 237-tisícmi divákov. Top päť programov dopĺňa Hit roka na Jednotke, k televíznym obrazovkám prilákal 155-tisíc ľudí.

V rebríčku cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov obsadila prvé miesto s 18,8-percentným trhovým podielom snímka Supervulkán. Šou Neskoro večer bola v rebríčku druhá, z koláča trhového podielu si ukrojila 18,9 percenta.

Záhady tela získali na tretej priečke 17,6 percenta trhového podielu. Film Ford vs. Ferrari skončil na štvrtom mieste rebríčka so ziskom 14,4 percenta trhového podielu. Top päť najsledovanejších programov doplnila Smotánka s vysokým trhovým podielom 20,9 percenta.

Za celý deň získala Markíza Group viac ako 26 percent trhového podielu, Joj Group mala 21,6 percenta, RTVS vyskočila nad rovných 12 percent a TA3 nedosiahla ani 1 percento.

Vysoko sa dostalo aj Nové bývanie

Najvyššie čísla sledovanosti získala v nedeľu tanečná šou Let´s dance. K televíznym obrazovkám prilákala 469-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. O takmer 80-tisíc sledujúcich menej mala politická diskusná relácia Na telo. Hľadanie nového bývania s Vladom Voštinárom dosiahlo 315-tisícovú sledovanosť.

Vysoký počet divákov zaznamenala aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si pozrelo 289-tisíc ľudí. Do pätice najlepších nespravodajských programov sa zaradil aj český film Pánsky klub vďaka 290-tisícom ľudí.

Druhý rebríček sledovanosti ukázal záujmy cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najviac pozornosti získal Pánsky klub s trhovým podielom 21 percent. Druhé miesto nespravodajských relácií získala šou Let´s dance, ktorá si pripísala 25,9 percenta trhového podielu.

Na telo skončilo na tretej priečke. Ukrojilo si až 30,5 percenta trhového podielu. Top päť programov dopĺňajú Nové bývanie (21,1 percenta) a Hokej - Tipos extraliga - štúdio (11,4 percenta).

Za celú nedeľu získala Markíza Group 29,3 percenta trhového podielu, Joj Group 22,8 percenta, RTVS 12,7 percenta a TA3 získala 1,3 percenta.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Adam Valček
Neprehliadnite

Newsletter, ktorý vychádza aj na Trende, má nomináciu na Novinársku cenu