Najčítanejším mediálnym portálom sa stal v septembri web Mediálne.sk. Podľa oficiálneho merania návštevnosti slovenských webov IABmonitor ho navštívilo vyše 368-tisíc unikátnych používateľov (RU – Real Users), čo predstavuje extrémny nárast voči predchádzajúcim mesiacom. Podpísalo sa na ňom príchod dvoch redaktorov – Radovana Vávru a Kataríny Hrnčárovej, ktorí predtým pôsobili v konkurenčnom Mediakliku.

Ilustračná fotografia
Neprehliadnite

Kto ovládol slovenský internet v septembri? Prehľad najnavštevovanejších webov a vydavateľov

V meraní IABmonitor sú v kategórii Marketing a médiá zaradené štyri weby. Okrem portálu Mediálne.sk sú to ešte portály Stratégie.sk patriace do portfólia vydavateľstva MAFRA Slovakia, Mediaklik.sk patriace pod mediálny dom OUR MEDIA SR a Omédiách.com spoločnosti Miramedia.

Dvojkou v septembrovom rebríčku sa stal Mediaklik.sk so 151-tisíc unikátnymi návštevníkmi, na Stratégie.sk si kliklo 95-tisíc ľudí a štvrtá pozícia patrí portálu Omédiách.com, ktorý navštívilo 15-tisíc ľudí.

Vysoko nadštandardné čísla si Mediálne.sk pripísalo aj v prípade počtu návštev (Visits), ktorý dosiahol takmer 521-tisíc, a tiež v počte zobrazení stránky (Views), ktorý v septembri prekročil až 828-tisíc.

Mediálne.sk svojim čitateľom prináša aktuality z mediálneho sveta, najnovšie informácie o seriáloch a filmoch v televíziách, streamovacích službách či kinách, rozhovory, recenzie, no nechýbajú ani mediálne prešľapy politikov.

V septembri čitateľov Mediálne.sk najviac zaujali články o turbulenciách v televíziách, novinkách jesennej sezóny či informácie o nových internetových projektoch, ktoré pripravujú známi ex-moderátori Markízy a STVR.

TOP 10 najčítanejších článkov:

1. Kovačič vyrobil Markíze problém: Natvrdo potvrdil informáciu, o ktorej televízia zaryto mlčí

2. Kontroverzné meno je späť: Markíza robí všetko preto, aby si zničila reputáciu, hovorí odborník

3. Tvrdá rana pre Jojku: Slováci odignorovali špičkový seriál. Viac divákov mala aj Smotánka

4. Na premiéru tohto seriálu Slováci čakali roky: Na STVR prichádza piata séria...

5. STVR vyťahuje svoj jesenný tromf. Komerčné televízie definitívne ustúpili a zložili zbrane

6. Jojka zlákala hviezdu STVR a Markízy. Prekvapujúco bude tvárou večerného spravodajstva

7. Kovačičove slová v závere Na telo majú dohru. Markíze hrozia sankcie od regulátora

8. Na Slovensko sa valí storočná voda. Ľudia na internete riešia, či meteorológov platí Soros

9. Miliónový súboj ex-tvárí Markízy a STVR: Slováci si vybrali, českému projektu nedali šancu

10. Po dvoch rokoch je späť! Jojka to ešte raz skúsi s týmto seriálom

Portál Medialne.sk patrí do portfólia vydavateľstva News and Media Holding (NMH).