Už začiatkom októbra prichádza na Slovensko, ako v prvej krajine strednej a východnej Európy, unikátne Let´s Dance turné plné tých najväčších hviezd, ktoré sa na tanečnom parkete predviedli v ostatných troch sériách najsledovanejšej tanečnej šou. Prirodzene sa kompetentní snažili do projektu angažovať mená, ktoré by boli obrovským lákadlom pre platiace publikum, pričom ceny na turné štartujú na cene od 49 eur a končia až pri 200 eurách.
Na Let’s Dance kývli naozaj zvučné mená, ktoré diváci poznajú zo seriálov a relácií a tešia sa obrovskej podpore na sociálnych sieťach. K Nele Pociskovej, Jánovi Koleníkovi, Jane Kovalčikovej, Gabriele Marcinkovej, Adamovi Bardymu, Jakubovi Jablonskému, Vratkovi Sirágimu, Jánovi Tribulovi, Anne Jakab Rakovskej sa pripoja aj Juraj Loj, Zuzana Kubovčíková Šebová a manželia Ivana a Marián Gáboríkovci.
„Televízia Markíza prenáša najobľúbenejšiu šou z televíznej obrazovky do športových hál. Priaznivci Let’s Dance tak uvidia program naživo v javiskovej podobe. Veľmi sa tešíme, že môžeme s Markízou priniesť dobrú náladu ľuďom na celom Slovensku,“ povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.
Hodnotenie výkonov tanečníkov bude v rukách trojice skúsených porotcov. Vracia sa Ján Ďurovčík, ktorý bude doplnený ďalšími známymi osobnosťami ako sú Tatiana Drexler, Petra Polnišová, Vladimír Kobielsky a Atilla Végh. A práve posledný menovaný môže byť kameňom úrazu pre nákladnú šou, kam smerujú za zábavou celé rodiny. Végh pred pár mesiacmi čelil viacerým škandálom, ktoré vyústili odchodom veľkých sponzorov. Tí sa nestotožňovali s jeho toxickou komunikáciou na sociálnych sieťach a politickou angažovanosťou pred prezidentskými voľbami.
Véghovi po jeho otvorenej podpore Pellegriniho dala stopku automobilka Renault. Végh následne na sociálnej sieti zverejnil celú komunikáciu so zástupkyňou spoločnosti, pričom išlo o dôverné informácie. „Žiaľ, realita je zrejme taká, že pokiaľ máte a nedajbože prejavíte svoj názor verejne, môže sa stať, že prídete o partnerstvo. Možno biznis a možno nás neskôr budú za názor aj zatvárať. Osobne ma zaujíma, či sa v nasledujúcich dňoch bude táto značka pýtať svojich zákazníkov, pri zakúpení ich produktu, koho volili, alebo im peniaze od voličov inej strany až tak nesmrdia,“ napísal na jar tohto roka Végh. Automobilka žiada od svojich ambasádorov, aby boli politicky neutrálni. Vzápätí s ním ukončil spoluprácu aj pivovar Corgoň a Pierre Baguette. Végh následne pobúril viacerými nevhodnými komentármi na sociálnych sieťach
Natíska sa teda otázka, prečo Markíza riskuje pošramotenie reputácie Let’s Dance turné angažovaním Attilu Végha, ktorý po škandáloch nemusí byť vhodnou voľbou. Hoci sa mu nedá odoprieť, že v siedmej sérii priniesol do Let’s Dance výrazne humorný element, vďaka čomu postúpil až do semifinále. Jeho tanečné kvality však boli poriadne diskutabilné.
Hodnotenie marketingového experta
„Vedenie televízie Markíza robí všetky kroky smerujúce k tomu, aby zničila reputáciu, ktorú si budovala desaťročia. Najmä v období keď suplovala verejnoprávnu televíziu obmedzovanú Mečiarom a jeho kumpánmi. A dnes, v období, keď mečiarizmus zažíva svoju reinkarnáciu v podobe štvrtej vlády Róberta Fica plnej neodborných ministrov a ministerkýň, mala Markíza možnosť stať sa opäť tým jediným silným serióznym audiovizuálnym médiom. Avšak po vytrestaní odborárov Kovačiča a Vinczeho siaha na ďalšie reputačné dno angažovaním kontroverzného influencera, od ktorého sa dištancujú mnohé relevantné značky. Z krátkodobého hľadiska si ním možno televízia pomôže, bude to chvíľu téma, ale z dlhodobého si môže poškodiť najmä u spoločností, ktoré majú morálny kompas nastavený inak a nebudú peniazmi za reklamu podporovať takto zmýšľajúce médium,“ zhodnotil pre Mediálne Róbert Slovák, CEO marketingovej agentúry Slovák & Friends.
Priestor sme dali aj televízii Markíza, ktorá uviedla, že sa k účinkovaniu Atillu Végha nebude vyjadrovať.
Svoju účasť v tanečnom turné nečakane odriekla aj Adela Vinczeová, ktorá sa však mala objaviť iba v troch mestách. „S Adelou sme sa pôvodne dohodli na jej účasti v troch mestách Let’s Dance turné. Jej rozhodnutie nezúčastniť sa na turné však rešpektujeme. V každom meste bude zostava účinkujúcich do istej miery pozmenená, podľa ich časových možností, objavia sa v nej obľúbené tváre prevažne z posledných troch sezón televíznej verzie Let´s Dance,“ povedala pre Mediálne Andrea Macáková, šéfka PR v televízii Markíza.
„Adela Vinczeová aktuálne účinkuje v programe Možné je všetko!. Televízia Markíza má vždy záujem spolupracovať s najlepšími a v tomto ohľade, samozrejme, aj s Adelou Vinczeovou,“ doplnila Macáková.