České vydavateľstvo Burda vstupuje do Asociácie online vydavateľov (AOV), a tak sa stane ich 27. členom, píše odborný web Marketing&Media.cz

Predseda asociácie Libor Matoušek vyjadril radosť zo vstupu „ďalšieho silného člena” a verí, že do konca roka bude mať asociácia už tridsať členov. V marci sa totižto ich rady rozšírili o skupinu Prima, web Investigace.cz, ABC Media a Inregion.cz.  

Nadšenie neskrýval ani Štefan Burda, Chief Digital Officer z vydavateľstva Burda, ktorý zdôraznil účel asociácie, ktorou je podpora nezávislých online vydavateľov. „Sme presvedčení, že naša aktívna spolupráca v rámci AOV nám umožní navzájom zdieľať naše znalosti a skúsenosti s ostatnými členmi asociácie a tešíme sa, že tak budeme môcť prispieť k ďalšiemu rozvoju českého mediálneho trhu,” uzavrel Burda. 

Spravodajský web dodáva, že Burda International CZ vydáva ročne viac ako 450 titulov, medzi ktoré patria lifestylové časopisy ako Elle, Marianne, Apetit či Svět ženy a ďalšie. Okrem toho prevádzkujú aj webové portály portály ako elle.cz, apetit.cz či nasekrasnazahrada.cz a iné.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Tajomstvá slovenského seriálu Rodinné prípady odhalené.
Neprehliadnite

Najvyššiu sledovanosť mal Odznak Vysočina, v trhovom podiele ho však predbehli Rodinné prípady