Medzi najúspešnejšie programy patrila v pondelok produkcia Televízie Joj, ktorá v rebríčku pre cieľovú skupinu 12+ obsadila prvé tri miesta. Najsledovanejším bol komediálny seriál Hranica s 268-tisícmi divákov a šou Bez servítky s 195-tisícmi divákov.
Na treťom mieste skončilo Inkognito , ktoré získalo 193-tisíc ľudí. Štvrtú priečku obsadil seriál Druhá šanca. Pred televízne obrazovky prilákal 160-tisíc ľudí. Rebríček top päť najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa magazín Reflex so 158-tisícmi sledujúcich.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si taktiež nenechala ujsť komediálny seriál Hranica, ktorý získal 16,6-percentný trhový podiel. Druhá šanca si z koláča trhového podielu ukrojila 11,7 percenta.
Na tretej priečke sa umiestnila kulinárska šou Bez servítky s 18,4 percentami trhového podielu. Štvrté miesto patrilo Inkognitu, ktoré získalo 13,9 percenta trhového podielu. Top päť najúspešnejších nespravodajských relácií dopĺňajú Rodinné prípady, ktoré získali 16,9 percenta trhového podielu.
Celkovo získala Skupina Markíza vyše 31-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group bola nad 21 percentami, RTVS mala 8,1 percenta a spravodajská TA3 získala 1,5 percentá trhového podielu.