
Moderátor Ruže a hviezda Sľubu a spojili sily. Výsledkom je štýlová kampaň
Krištof Králik a Jakub Švec sa sa stali súčasťou kampane módnej značky NEHERA.
Krištof Králik a Jakub Švec sa sa stali súčasťou kampane módnej značky NEHERA.
Starnúť sa dá aj aktívne, ukazuje nová kampaň Ligy pre seniorov.
Kampaň na darovanie 2 % z daní pre neziskovku Pes v núdzi vznikla v agentúre Call Crispy.
Zlúčenie Voyo a O2 pod značkou Oneplay prináša nový vietor na český televízny trh.
Kampaňou od Call Crispy vzdáva poctu svojim zamestnancom, ktorí každý deň aj noc zlepšujú zdravotníctvo.
Ak ste jedným z tých, ktorí bez mobilu nevedia zaspať, je čas vyskúšať niečo, čo môže zlepšiť váš spánok.
O2 prichádza s novou kampaňou. Ukazuje, že keď spolupracujeme, všetko ide ľahšie.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Dvojica hercov vzdáva hold svojmu hitu z roku 1989.
COOP Jednota oslavuje 15 rokov svojho úspešného reklamného konceptu.
Televízia Markíza prichádza s novou kampaňou, cieľom je podporiť Televízne noviny.
Gordon Ramsay, známy svojimi ostrými poznámkami, prekvapil novou rolou v reklamnej kampani.
Pozrite si, ako detektív George rozlúšti intrigy a najzáhadnejší prípad kávy.
Vianočná kampaň "Sadnime si ako ľudia" otvára tému samoty, odcudzenia a bariér, s ktorými sa ľudia bez domova dennodenne stretávajú.
Hellmann’s prináša na Vianoce novú verziu koledy, oslavujúc svoju majonézu ako hlavného protagonistu sviatočných pokrmov.
Keď sa spojili sily hereckých hrdinov a nemocničných klaunov, vznikla kampaň, ktorá za sebou zanechala obrovskú vlnu solidarity.