
Duchoňov hit v modernom šate: Nová verzia "Mám ťa rád" valcuje internet
Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne "Mám ťa rád".
Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne "Mám ťa rád".
Mesto Linz sa rozhodlo netradične pritiahnuť pozornosť turistov.
Za nepotrebný smartfón, notebook či tablet ponúka Telekom zľavu na nové zariadenie.
Orange prináša novú imidžovú festivalovú kampaň.
Britská rada pre reklamu zakázala reklamu na tyčinku Twix.
Owen Wilson sa stáva globálnou tvárou donáškovej služby Wolt.
Zdeno z Popradu konečne dostal tvár.
Kto by si pomyslel, že papierová čapica prežije digitálnu dobu?
Kampaň k ME vo futbale hráčov do 21 rokov spája futbalové legendy s mladými hráčmi.
Kreatívny koncept od agentúry Call Crispy odkazuje na doterajšie výsledky Penty.
Agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov vytvorila pokračovanie úspešnej kampane.
PROKOP ocenil najlepšie PR projekty, agentúry, klientov a osobnosti na Slovensku za rok 2024.
Vynovená značka CRIVIT vstupuje do novej éry.
Herci zo seriálu Nemocnica pozerajú hokej a fandia našim hokejistom.
Nová kampaň Telekomu upozorňuje, že kyberšikanu už zažil každý tretí stredoškolák na Slovensku.
Dve tretiny párov sa dnes zoznámia online. Na tento fenomén reaguje nová kampaň Kofoly.
Základná motorizácia a štandardná výbava doplnená o príplatkové prvky. Mercedes-Benz GLC sa predviedol v cenovo dostupnejšom variante
Investor plánuje spracovať 10-tisíc ton elektroodpadu ročne
Dolárový index od nástupu šéfa Bieleho domu zaznamenal výrazný pokles
Eufória z meme akcií sa vracia. Opendoor, Kohl’s a spol. letia nahor, fundamenty bokom