• Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
Predplatiť TREND

Práve čítate: Nemusíte byť odvážni, keď viete, čo robíte. Hovorí Penta Fund investorom v novej kampani

Diskusia () Uložit článok Zdieľať článok Predplatiť TREND
Predplatiť TREND
  • Televízie
  • Rádiá
  • Tlač
  • Internet
  • Marketing
  • Nové reklamy
  1. Medialne.sk
  2. Reklamy
27.5. 16:00

Nemusíte byť odvážni, keď viete, čo robíte. Hovorí Penta Fund investorom v novej kampani

Nemusíte byť odvážni, keď viete, čo robíte. Hovorí Penta Fund investorom v novej kampani
Zdroj: Call Crispy/Penta Fund
  • mediálne.sk
    Mediálne

27.5. 16:00 Kreatívny koncept od agentúry Call Crispy odkazuje na doterajšie výsledky Penty.

27.5. 16:00
Mediálne
Google news icon Nájdite nás na Google news a kliknite Sledovať

Súvisiace články

  • Lidl spúšťa ambicióznu kampaň. So značkou CRIVIT chce rozhýbať Európu
  • Láska má existenčné problémy, teraz dostáva druhú šancu
  • Nezbedná babička sa vrátila do Lidla. Nový príbeh nadväzuje na úspešnú kampaň
  • Pieseň Nahý od Richarda Müllera dostáva nový význam. V iniciatíve proti kyberšikane
  • Kaufland oslavuje 25 rokov vo veľkom štýle: Súťaží sa o 25 áut
  • Symfónia dôvery: J&T banka prepája svet investícií s umením
  • mediálne.sk
    Mediálne
Sledujte TREND aj na facebooku

Video

Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.

Predplatiť TREND
  • O spoločnosti
  • Etický kódex
  • ABC Audit
  • Kontakt
  • Predplatné
  • Inzercia
  • Zamestnanie
  • GDPR
  • Nastavenie cookie
  • Zoznam cookies

© 2025 News and Media Holding, a.s. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Akékoľvek rozmnožovanie časti alebo celku textov, fotografií, grafov akýmkoľvek spôsobom, v slovenskom, ale aj v inom jazyku bez písomného súhlasu vydavateľa je zakázané.

EV 21/22/SWP