
Starnúť sa dá aj aktívne. Liga pre seniorov bojuje proti osamelosti
Starnúť sa dá aj aktívne, ukazuje nová kampaň Ligy pre seniorov.
Starnúť sa dá aj aktívne, ukazuje nová kampaň Ligy pre seniorov.
Kampaň na darovanie 2 % z daní pre neziskovku Pes v núdzi vznikla v agentúre Call Crispy.
Zlúčenie Voyo a O2 pod značkou Oneplay prináša nový vietor na český televízny trh.
Kampaňou od Call Crispy vzdáva poctu svojim zamestnancom, ktorí každý deň aj noc zlepšujú zdravotníctvo.
Ak ste jedným z tých, ktorí bez mobilu nevedia zaspať, je čas vyskúšať niečo, čo môže zlepšiť váš spánok.
O2 prichádza s novou kampaňou. Ukazuje, že keď spolupracujeme, všetko ide ľahšie.
Tento rok si Super Bowl vypýtal za 30 sekúnd reklamy rekordnú sumu.
Dvojica hercov vzdáva hold svojmu hitu z roku 1989.
COOP Jednota oslavuje 15 rokov svojho úspešného reklamného konceptu.
Televízia Markíza prichádza s novou kampaňou, cieľom je podporiť Televízne noviny.
Gordon Ramsay, známy svojimi ostrými poznámkami, prekvapil novou rolou v reklamnej kampani.
Pozrite si, ako detektív George rozlúšti intrigy a najzáhadnejší prípad kávy.
Vianočná kampaň "Sadnime si ako ľudia" otvára tému samoty, odcudzenia a bariér, s ktorými sa ľudia bez domova dennodenne stretávajú.
Hellmann’s prináša na Vianoce novú verziu koledy, oslavujúc svoju majonézu ako hlavného protagonistu sviatočných pokrmov.
Keď sa spojili sily hereckých hrdinov a nemocničných klaunov, vznikla kampaň, ktorá za sebou zanechala obrovskú vlnu solidarity.
BILLA prichádza s nevšednou vianočnou kampaňou, kde každý zákazník vyhráva.
Krajiny majú významné zásoby nerastného bohatstva
Príbeh dolárových obchodov však nie je len o nakupujúcich, ale aj o investoroch
Mimovládne organizácie skúmali všetky nákupy ministerstva obrany nad 50 000 eur
Číne finišuje s výstavbou supermoderných vedeckých miest. Všetky jasne dokazujú, na čom jej záleží