Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v pondelok stal seriál Druhá šanca II., ktorý si na obrazovkách Televízie Markíza pozrelo až 524-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Vysoký náskok nedohnala ani kulinárska šou Bez servítky, ktorú sledovalo ,,len" 386-tisíc divákov. Top trojku uzatvára komediálny seriál Hranica, ktorý priniesol Televízii Joj pozornosť 312-tisícov divákov.
Nad hranicu 200-tisíc divákov sa dostali aj reality šou Farma (293-tisíc divákov), vedomostný Duel (273-tisíc divákov), relácia Reflex (234-tisíc divákov) a Rodinné prípady (233-tisíc divákov).
Prvé miesto v rebríčku cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov patrí seriálu z nemocničného prostredia Druhá šanca II, ktorý dosiahol trhový podiel rovných 30 percent.
Nad 20 percent sa dostali v nespravodajskej top desiatke len denná šou Bez servítky (26,2 percenta), reality šou Farma (24,8 percenta) a Rodinné prípady (20,9 percenta).
Celkovo sa Markíza Group dostala späť nad 30 percent trhového podielu, Joj Group mierne klesla na 24,8 percenta, RTVS spadla pod desať percent a spravodajská TA3 má 1,2 percenta.