Vydavateľstvo v oficiálnom stanovisku, ktoré zverejnila agentúra SITA, napísalo, že noviny, ktoré sa snažili byť v retroštýle, „sa na trhu nestretli s očakávanou odozvou zo strany čitateľov“.
„Ďalšie vydávanie denníka v tomto formáte postráda ekonomické opodstatnenie,“ povedal konateľ spoločnosti Promotion Bohuslav Vajcík.
Napriek tomu vydavateľstvo nechce značku úplne pochovať a verí, že periodikum ešte obnoví. „Prehodnotíme formát a smerovanie denníka a po pripravovanej analýze a marketingovom prieskume nového formátu sa na trh s titulom Večerník vráti,“ dodal B. Vajcík
Obnovený metropolitný večerník bol na trhu necelých päť mesiacov, predával sa za 49 centov a spočiatku sa tlačil v 10-tisícovom náklade v tlačiarni Versus. Úrovňou aj grafickým stvárnením však neohúril.
Tradičné periodikum vychádzalo pôvodne už od polovice minulého storočia, v časoch najväčšieho rozmachu aj v 60-tisícovom náklade. V novodobej histórii viackrát menil Večerník majiteľov, až kým nezanikol.
Značku obnovila spomínaná Promotion, ktorá vlastní internetovú doménu Bratislavských módnych dní. Tie organizuje Agentúra Promotion Márie Rehákovej, majiteľky vydavateľstva Star Production (Slovenka). Konateľ Promotion B. Vajcík v minulosti pôsobil aj ako ekonóm v spoločnostiach Rehákovej manžela Ladislava.
Večerník prepojenie so Star Production odmietal, hoci obe vydavateľstvá sídlia na rovnakej adrese. Aj šéfredaktorka denníka Martina Krajčírová predtým pracovala pre Slovenku. Na webe vecernik.sk sú navyše odkazy na stránku Star Production – Zenskyweb.sk, aj logá ďalších titulov vydavateľstva – Slovenka, Praktická Slovenka, La Femme, Slovenka Zdravie rodiny a Metropola.
Vlani v septembri štartoval Večerník s výraznou kampaňou v outdoore či rádiu, prvé číslo sprevádzal event v hlavnom meste a rozdávanie úvodného vydania zdarma.