Čeľuste si uchmatli desaťtisíce divákov
Lídrom sobotňajšieho rebríčka pre cieľovú skupinu vo veku 12+ sa stala zábavná šou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo 248-tisíc divákov. Aj druhé miesto patrilo programu RTVS, konkrétne šou Záhady tela s 224-tisícmi divákov.
Najúspešnejším programom Markízy bol film Čeľuste: Ľudská návnada, ktorý si nenechalo ujsť 189-tisíc divákov. Za ním nasledovala relácia Smotánka s viac ako 150-tisícmi divákov a najlepšiu päticu uzatvára film Podfukárky, ktorý vysielala Jojka.
Poradím obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov zamiešal film Čeluste: Ľudská návnada, ktorý získal 18-percentný trhový podiel. Za sebou nechal šou Neskoro večer s 13,9-percentami trhového podielu, ako aj film Podfukárky s 11,8-percentami trhového podielu.
V rámci top päťky sa relácia Smotánka zaradila k programom s najvyšším trhovým podielom, keď získala 23,8 percenta trhového podielu. Naopak najnižšie číslo si vyslúžila šou Záhady tela, a to 9,8 percenta.
Za celý deň spadla Skupina Markíza oproti piatku na 24 percent, Joj Group mierne stúpla na 18 percent, RTVS sa vyšvihla na viac ako 12 percent a TA3 prekonala percento.