Súboj troch šou
Lídrom nespravodajského rebríčka cieľovej skupiny od veku 12+ sa stala šou Pečie celé Slovensko, ktoré si nenechalo ujsť 492-tisíc divákov. Prekonala tak aj talentovú šou Česko Slovensko má talent (374-tisíc divákov) či reality šou Farma – Duel (298-tisíc divákov).
Viac ako 400-tisíc divákov si však pozrelo aj reláciu Nové bývanie, alebo aj politickú diskusnú reláciu O 5 minút 12. Úspešné boli aj programy ako diskusia Na telo (331-tisíc divákov), hobby magazíny Na chalupe (313-tisíc divákov) či Nová záhrada (208-tisíc divákov).
Súboj šou sa odohral aj v nespravodajskom rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Víťazom zostalo Pečie celé Slovensko s 22,3-percentným trhovým podielom, Česko Slovensko má talent skončilo na druhom mieste s 18,9-percentným trhovým podielom a Farma – duel obsadila až piate miesto s 16,6-percentným trhovým podielom.
Vyššie trhové podiely mali programy ako Nové bývanie (21,2 percenta), Na chalupe (19,9 percenta), O 5 minút 12 (23,8 percenta) či Na telo (19,6 percenta).
Skupina Markíza dosiahla v nedeľu 24,8-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group si polepšila na 22,5 percenta, RTVS sa vyšvihla na 13,8 percenta a TA3 mala 1,6 percenta.