Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa vo štvrtok stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý priniesol Televízii Markíza 496-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Televízia Joj v tom čase vysielala seriál Nemocnica, ktorý však skončil v rebríčku až na štvrtom mieste s 363-tisícmi divákov.  

Darilo sa aj šou Bez servítky, ktorá získala na druhom mieste pozornosť 400-tisícov divákov a za sebou nechala seriál Mama na prenájom s 364-tisícmi divákov, alebo aj vedomostný Duel s 317-tisícmi divákov.  

Jojkársky seriál Nemocnica si v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov nepolepšil, zostal na štvrtej priečke s trhovým podielom 16,1 percenta. Prekonala ho nielen Mama na prenájom II s 23,8-percentným trhovým podielom, či šou Bez servítky s 27,9 percentami, ale aj Dunaj, k vašim službám s 24,9 percentami trhového podielu.  

Piata priečka patrila magazínu Reflex s 22,1 percentami trhového podielu.

Celkovo sa Skupine Markíza darilo, keďže za celý deň získala 32,9 percenta trhového podielu, Joj Group mala 24,8 percenta, RTVS bola tesne nad 11 percentami a spravodajská televízia TA3 mala jedno percento.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Na snímke Monika Beňová, Robert Fico a Ľuboš Blaha počas tlačovej konferencia strany Smer - slovenská sociálna demokracia po skončení predčasných parlamentných volieb.
Neprehliadnite

Historicky najdrahšia predvolebná kampaň vo voľbách 2023. Najväčším hráčom však nebol Smer