Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala kulinárska šou Bez servítky, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 367-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Dvojkou v rebríčku sa stala Mama na prenájom, ktorú si pozrelo 361-tisíc divákov.
Darilo sa aj šou Utajený šéf III. ktorú si zaplo 346-tisíc divákov, ako aj vedomostnej súťaži Duel s 301-tisícmi divákov či magazínu Reflex, ktorý si pozrelo 295-tisíc ľudí.
Podobné poradie sa objavilo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Šou Bez servítky získala 28,7-percentný trhový podiel, Utajený šéf mal o 5 percent menší podiel.
Vyšší trhový podiel si zachovali aj Mama na prenájom (22,7 percent) či magazín Reflex (24,4 percenta). V rebríčku sa umiestnil aj seriál Duch, ktorý získal 13,8 percent trhového podielu.
Skupina Markíza získala za celý deň 35,8 percenta trhového podielu, Joj Group mala 22,3 percenta, RTVS získala 9,6 percenta a TA3 si vyslúžila 2,2 percenta.