Spoločnosť CHAPS, poskytovateľ online produktu Cestovné poriadky CP.sk, ktorého webovú verziu využíva 900-tisíc reálnych užívateľov mesačne, ktorí generujú viac ako 32 miliónov zobrazení stránok, hľadá nového partnera na predaj reklamného priestoru, informuje spoločnosť v tlačovej správe.

Po šiestich rokoch spolupráce s mediálnou skupinou MAFRA sa CHAPS rozhodol, v spojení s konzultačnou firmou Addvery, vykonať revíziu svojej existujúcej reklamno-predajnej stratégie. Strategické rozhodnutie má za cieľ posilniť pozíciu produktu na trhu a zároveň optimalizovať využitie reklamného priestoru. 

V nasledujúcich mesiacoch bude CHAPS, v spolupráci s Addvery, hľadať vhodného partnera na predaj reklamného priestoru na webe www.cp.sk a v mobilnej aplikácii Cestovné poriadky CP. 

„CHAPS má dlhodobú ambíciu intenzívne rozvíjať aplikáciu Cestovné poriadky cp.sk tak, aby zostala spoľahlivým zdrojom informácií o cestovných poriadkoch vrátane aktuálnych dát o meškaniach a mimoriadnych situáciách v premávke, ale taktiež aj robustnou platformou pre nákup s nimi spojených cestovných dokladov,“ komentuje smerovanie produktu výkonný riaditeľ CHAPS spol. s r.o. Petr Stříbný

Okrem Cestovných poriadkov CP.sk je spoločnosť CHAPS tiež zodpovedná za vývoj ich českého ekvivalentu, produktu Jízdní řády IDOS. 

Spoluprácou s CHAPS nadväzuje Addvery na svoje bohaté skúsenosti s mediálnym trhom. „V Addvery sme hrdí, že spoločnosti CHAPS môžeme, rovnako ako aj ďalším klientom v minulosti, asistovať pri hľadaní vhodného subjektu, ktorý bude rovnako ako my chápať unikátnosť produktu idos.cz a cp.sk a stane sa najlepším partnerom pre predaj inzertného priestoru na ďalšie roky,“ vraví Lukáš Marek, partner spoločnosti Addvery.

Zároveň dopĺňa, že výberové konanie na predaj reklamného priestoru je absolútne nezávislé na zmene vlastníckej štruktúry, ktorou prešla mediálna skupina Mafra v posledných týždňoch. „Vo výberovom konaní budete, spolu s CHAPS, hľadať toho najvhodnejšieho dlhodobého partnera, pričom v diskusii radi privítame aj mediálnu skupinu Mafra,“ uzatvoril Marek.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Koktejl
Neprehliadnite

Vltava Labe Media rozširuje svoje lifestyle portfólio o značku Koktejl