Víkendový program bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) prilákal pred televízne obrazovky 399-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Kulinársku šou Bez servítky sledovalo 377-tisíc ľudí. Nad hranicu 300-tisíc divákov sa dostala aj epizóda seriálu Televízie Markíza Mama na prenájom.

Najlepšiu päticu programov uzatvára reality šou Ruža pre nevestu s 233-tisícami divákov a magazín Reflex s 228-tisícami sledujúcich.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila kulinárskej šou Bez servítky, ktorá získala 27,7 percenta trhového podielu. Tesne za ňou sa umiestnila šou RTVS Milujem Slovensko s 21,4-percentným trhovým podielom.

Tretie miesto si vyslúžila Mama na prenájom (24,1 percenta) a štvorkou v rebríčku sa stala šou Ruža pre nevestu (17,5 percenta). Top päť najsledovanejších programov uzatvára gastronomický cestopis Cestou necestou, ktorý získal 16,5 percenta trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 30,8 percenta, Joj Group získala 22,6 percenta, RTVS mala viac ako 13 percent a spravodajská TA3 nedosiahla ani jedno percento trhového podielu.