Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa vo štvrtok stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý pritiahol pred televízne obrazovky 400-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. TV Markíza zažila úspech aj vďaka ďalšej epizóde seriálu Mama na prenájom, ktorá v rebríčku obsadila druhé miesto so sledovanosťou 388-tisíc ľudí.
Konkurenčná televízia Joj priniesla na svoje obrazovky v hlavnom vysielacom čase seriál Nemocnica, ktorý videlo 360-tisíc divákov. O niečo nižšie sa umiestnila šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 332-tisíc divákov. Pozornosť divákov pritiahla aj vedomostná súťaž Duel, ktorú na kanáli RTVS sledovalo 220-tisíc ľudí.
V obchodne dôležitej cieľovej skupine sa na popredných priečkach rebríček nezmenil. Najsledovanejší bol Dunaj, k vašim službám, ktorý získal 21,4-percentný trhový podiel. O 7 percent viac však mal seriál Mama na prenájom. Úspešná bola aj šou Bez servítky s 24,3-percentným trhovým podielom.
Top päť najúspešnejších programov dopĺňajú Nemocnica a Policie Modrava so zhodným ziskom 15,3 percenta trhového podielu.
Celkovo sa Markíza Group darí, za štvrtok získala 29 percent trhového podielu, Joj Group mala 22,9 percenta, RTVS bola pod deviatimi percentami a spravodajská TA3 pod dvomi percentami.