Farma bojovala za Markízu
Sobota patrila predovšetkým domácej produkcii televízií, keď do nespravodajského rebríčka najsledovanejších programov sa dostali len dva filmy, a to Fontána pre Zuzanu a Pacho, hybský zbojník. Ostatné pozície patrili hobby aj celebritné relácie a zábavné, vzdelávacie a talentové šou.
Najsledovanejšou tak bola reality šou Farma - Duel, ktorú si pozrelo 353-tisíc divákov. Markizácky program obsadil aj druhú priečku rebríčka, keď si Smotánku nenechalo ujsť 328-tisíc divákov. Svojho zástupcu v top trojke má aj RTVS, a to vďaka zábavnému kvízu Záhady tela s 313-tisícmi sledujúcich divákov.
Nad hranicu 200-tisíc divákov sa dostali aj programy Česko Slovensko má talent (262-tisíc divákov), talkšou Neskoro večer (226-tisíc divákov), relácia Cestou necestou (210-tisíc divákov) a hobby program Postav dom, zasaď strom (213-tisíc divákov).
Nespravodajský rebríček pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov vyzerá trochu inak. Prvé miesto si uchmatla šou Farma - duel s trhovým podielom 19,4 percenta, na druhom mieste je Česko Slovensko má talent so 16,4 percentami a tretiu pozíciu obsadila Smotánka s 19 percentami trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu klesla skupina Markíza na 25,2 percentá, Joj Group na 22,1 percenta, TA3 na 0,8 percenta a prilepšila si len RTVS na 11,1 percenta.