Sviatočný štvrtok posunul pravidelné reporty sledovanosti televíznych programov o jeden deň. Pozrime sa, ako sa im darilo v stredu a vo štvrtok.
Streda plná šou
Prvá priečka nespravodajského rebríčka patrila v stredu šou Extrémne premeny - druhá šanca na život, ktorá priniesla Televízii Markíza 362-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Úspešné boli aj programy konkurenčnej Televízie Joj, konkrétne šou Bez servítky a Môj muž to dokáže. Obe presiahli hranicu sledovanosti 300-tisíc divákov.
Viac ako 200-tisíc divákov sledovalo aj vedomostný Duel (275-tisíc divákov), Môj muž to dokáže (255-tisíc divákov), reláciu Reflex (246-tisíc divákov), Vraždy v Lotrinsku (228-tisíc divákov) a Rodinné prípady (231-tisíc divákov).
Aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov prevládali v stredu šou, keď prvé miesto nespravodajského rebríčka ovládli Extrémne premeny - druhá šanca na život, ktoré získali 26,9 percenta trhového podielu. Tesne za nimi sa umiestnila šou Bez servítky s trhovým podielom 23,6 percenta.
K ďalším programom s vyšším trhovým podielom patria Môj muž to dokáže (18,2 percenta), Reflex (20,7 percenta) a Rodinné prípady (21,4 percenta).
V rámci celodenného trhového podielu mierne klesla skupina Markíza na 31,9 percenta, rovnako aj Joj Group na 25,4 percenta a RTVS na 8,5 percenta a mierne si polepšila spravodajská TA3 na 1,6 percenta