Majstrovstvá sveta v hokeji 2022 vo Fínsku sa začali a my to môžeme vidieť v rebríčkoch sledovanosti. Najvyššie čísla za tento víkend dosiahla tretia tretina zápasu Slovensko - Nemecko, keď pred televíznymi obrazovkami fandilo 448-tisíc divákov.
O niečo menej bol sledovaný zápas s Francúzskom, ale s pomerne veľmi vysokým trhovým podielom - druhá tretina získala až 54,4 percenta.
Ako to vyzeralo v jednotlivé dni a ako si viedli iné programy?
Komédia, šou a MS v hokeji
Hokejový zápas Slovensko - Francúzsko sa stal jednotkou rebríčka nespravodajských programov. Prvú tretinu sledovalo 219-tisíc divákov, ich počet sa ešte zvýšil v prestávke a pri programe MS 2022 - štúdio, keď k obrazovkám prišlo ďalších 27-tisíc divákov.
Druhá tretina priniesla okrem štyroch gólov aj ďalších 56-tisíc divákov, ale pri prestávke v štúdiu ich počet klesol na 282-tisíc. Záverečnú tretinu si s napätím pozrelo 320-tisíc ľudí.
Okrem hokeju bol najsledovanejším aj jojkársky komediálny seriál Hranica (154-tisíc divákov), markizácka Chart Show (136-tisíc divákov), alebo aj šou Bez servítky (115-tisíc divákov.)
Vysoký divácky záujem
V sobotu čakal slovenských hokejistov silný nemecký súper. Dôležitý duel začal na televíznych obrazovkách s diváckou základňou 294-tisíc ľudí.
V medzičase sa ich počet zvýšil na 310-tisíc a druhú tretinu sledovalo už 398-tisíc divákov. Druhá prestávka opäť priniesla mierny pokles, ale tretia tretina pritiahla až 448-tisíc divákov s trhovým podielom 41,9 percenta.
Ostatný televízny program nemal šancu dobehnúť taký divácky záujem. Najúspešnejším nespravodajským a nešportovým programom bola talkšou Neskoro večer, ktorú si pozrelo 110-tisíc divákov. Televízia Markíza sa snažila konkurovať s filmom Unesené bábätko, ale uvidelo ho len 89-tisíc ľudí.
Stále úspešné Nové bývanie
Hokejové relácie boli atraktívne aj v nedeľu, keďže postupne prilákali 89-tisíc, 110-tisíc, 129-tisíc a 130-tisíc divákov.
Najsledovanejším bol však český film Štěstí je krásna věc, ktorý získal pozornosť 140-tisíc ľudí s trhovým podielom 16 percent.
Opäť úspešná bola aj jojkárska relácia Nové bývanie so 118-tisíc divákmi a trhovým podielom 19,1 percenta a 113-tisíc divákov si neskôr na Jojke pozrelo aj film Baywatch.
Ďalšie dôležité správy
