Majstrovstvá sveta v hokeji 2022 vo Fínsku sa začali a my to môžeme vidieť v rebríčkoch sledovanosti. Najvyššie čísla za tento víkend dosiahla tretia tretina zápasu Slovensko - Nemecko, keď pred televíznymi obrazovkami fandilo 448-tisíc divákov.

O niečo menej bol sledovaný zápas s Francúzskom, ale s pomerne veľmi vysokým trhovým podielom - druhá tretina získala až 54,4 percenta.

Ako to vyzeralo v jednotlivé dni a ako si viedli iné programy?

Komédia, šou a MS v hokeji

Hokejový zápas Slovensko - Francúzsko sa stal jednotkou rebríčka nespravodajských programov. Prvú tretinu sledovalo 219-tisíc divákov, ich počet sa ešte zvýšil v prestávke a pri programe MS 2022 - štúdio, keď k obrazovkám prišlo ďalších 27-tisíc divákov.

Druhá tretina priniesla okrem štyroch gólov aj ďalších 56-tisíc divákov, ale pri prestávke v štúdiu ich počet klesol na 282-tisíc. Záverečnú tretinu si s napätím pozrelo 320-tisíc ľudí.

Okrem hokeju bol najsledovanejším aj jojkársky komediálny seriál Hranica (154-tisíc divákov), markizácka Chart Show (136-tisíc divákov), alebo aj šou Bez servítky (115-tisíc divákov.)

Vysoký divácky záujem

V sobotu čakal slovenských hokejistov silný nemecký súper. Dôležitý duel začal na televíznych obrazovkách s diváckou základňou 294-tisíc ľudí.

V medzičase sa ich počet zvýšil na 310-tisíc a druhú tretinu sledovalo už 398-tisíc divákov. Druhá prestávka opäť priniesla mierny pokles, ale tretia tretina pritiahla až 448-tisíc divákov s trhovým podielom 41,9 percenta.

Ostatný televízny program nemal šancu dobehnúť taký divácky záujem. Najúspešnejším nespravodajským a nešportovým programom bola talkšou Neskoro večer, ktorú si pozrelo 110-tisíc divákov. Televízia Markíza sa snažila konkurovať s filmom Unesené bábätko, ale uvidelo ho len 89-tisíc ľudí.

Stále úspešné Nové bývanie

Hokejové relácie boli atraktívne aj v nedeľu, keďže postupne prilákali 89-tisíc, 110-tisíc, 129-tisíc a 130-tisíc divákov.

Najsledovanejším bol však český film Štěstí je krásna věc, ktorý získal pozornosť 140-tisíc ľudí s trhovým podielom 16 percent.

Opäť úspešná bola aj jojkárska relácia Nové bývanie so 118-tisíc divákmi a trhovým podielom 19,1 percenta a 113-tisíc divákov si neskôr na Jojke pozrelo aj film Baywatch.

Ďalšie dôležité správy

Ruská novinárka Marina Ovsiannikovová je známa vďaka narušeniu živého vysielania hlavných správ ruskej štátnej televízie protestným plagátom proti vojne na Ukrajine.
Neprehliadnite

Ruskej novinárke Ovsiannikovovej hrozí odobratie detí, žaluje ju exmanžel zo štátnej televízie