Televízia Markíza sa vezie na vlne úspechov. Len v utorok v utorok 20. mája si Televízne noviny pripísali najvyšší trhový podiel za takmer 4,5 roka a už o dva dni, vo štvrtok 22. mája, niekoľkoročné podielové rekordy opäť prekonali.
Televízne noviny sa stali aj vo štvrtok najsledovanejším programom v komerčne podstatnej cieľovej skupine. Zahanbiť sa nedali ani podvečerný seriálový hit Sľub a dramatickými zvratmi nabitý Dunaj, k vašim službám. Obidva seriály uspeli v ostrej hokejovej konkurencii a boli najsledovanejšími programami v čase vysielania.

Vincze sa rozlúčil s dôstojným odkazom. Dostal férovú ponuku, tvrdí Markíza
Televízne noviny dosiahli vo štvrtok v cieľovej skupine 14-56 víťazný rating 8,4 % a podiel na trhu 34,9 %, pričom ide o najvyšší podiel za takmer 4,5 roka. Správy na verejnoprávnej Jednotke si pripísali podiel na trhu 11,1 % a Noviny TV Joj zaznamenali 9,5 %.
Hlavnú spravodajskú reláciu si na Markíze zaplo až 877-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), čo je suverénne najväčší zásah programu v rámci celého trhu. Celkovo si Televízne noviny nenechalo ujsť 558-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhé najvyššie číslo od začiatku roka.

Večerný program ovládol Dunaj, k vašim službám, ktorý u divákov starších ako 12 rokov porazil hokejový súboj. Premiérovú epizódu seriálového hitu si pozrelo celkovo 510-tisíc divákov a vo vysielaní po 20:30 bola suverénne najsledovanejším programom spomedzi všetkých televíznych staníc. Neohrozila ho silná konkurencia hokejového duelu medzi Švédskom a Českom o postup do semifinále na JOJke.

Nadštandardné výsledky opäť zaznamenal aj podvečerný rodinný seriál Sľub, ktorý si pripísal skvelý rating 8,0 % a nadpriemerný trhový podiel 35,2 %. Seriálový megahit si poradil aj s hokejovým zápasom na JOJke, v ktorom USA bojovalo s Fínskom o postup do semifinále (trhový podiel 18,5 %).
- Vysvetlivky k sledovanosti
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 14-56 zahŕňa divákov vo veku od 14 do 56 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ obsahuje širšie publikum divákov starších ako 12 rokov.
- Sledovanosť (Rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.
- Trhový podiel (Share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí pozerajú televíziu na všetkých staniciach v danom čase.
- Zásah, dosah (Reach 000) udáva počet divákov cieľovej skupiny, ktorí sledovali danú reláciu alebo stanicu minimálne 3 minúty.