STVR urobila správne rozhodnutie, keď finále Pečie celé Slovensko podržala až do predvianočného víkendu, keď sa pred obrazovkami zdržuje veľký počet divákov. Tento krok jej vyniesol nový, absolútny rekord štvrtej série. Navyše potvrdil status sladkej šou ako najsledovanejšej šou tejto jesene na slovenskom trhu.

Veľké finále Pečie celé Slovensko v cieľovej skupine 13-55 zaznamenalo až 9,8 % sledovanosť s 25,4 % trhovým podielom. Celkovo dvanástu epizódu sledovalo neuveriteľných 617-tisíc divákov.

Spokojná môže byť aj Jojka, ktorá nasadila do programu multireprízu vianočnej klasiky Sám doma a bola silnou dvojkou na trhu. Vianočný film v cieľovej skupine 13-55 uhral až 8,6 % sledovanosť s 23,9 % podielom na trhu, Sám doma prilákal 349-tisíc divákov v cieľovke 12+.

Výborne sa darilo Jojke aj počas nedeľného podvečera, keď odvysielala českú klasiku S čerty nejsou žerty, v mladšom publiku rozprávka zaznamenala až 6,4 % sledovanosť 22,8 % trhovým podielom. Celkovo si ju pozrelo 314-tisíc divákov v cieľovke 12+.

pečie celé slovensko,
Zdroj: STVR

Kto je víťaz Pečie celé Slovensko?

Víťazom štvrtej série šou Pečie celé Slovensko sa stal pekár Pavel Nikov z Giraltoviec. „Od ukončenia natáčania už prešiel nejaký ten piatok a ja zažívam stále momenty, že sa štípem do ruky, čo sa vlastne udialo. Do šou som sa hlásil s pocitom, že možno to ani nevyjde. A nakoniec som sa ocitol vo finále. Bolo to pre mňa pozitívne prekvapenie, zvlášť po náročných výzvach z posledných kôl. Šou Pečie celé Slovensko mi kompletne zmenila život. Mám vďaka nej to privilégium, že sa môžem venovať tomu, čo milujem. Výhru som investoval do zariadenia vlastnej cukrárskej výroby a od septembra v nej už pečiem. Teším sa veľkému záujmu a aj keď je to teraz v spojení so záverom vysielania šou náročné, mám radosť, že sa môžem naplno venovať tomu, čo ma napĺňa,” prezradil Pavel, víťaz štvrtej série šou Pečie celé Slovensko.

Pavel pochádza z Giraltoviec a pred účasťou v šou Pečie celé Slovensko pracoval ako obchodník. Pečeniu sa intenzívnejšie venuje ostatné štyri roky a je prevažne samouk. Táto záľuba bola pre neho oddychom a zároveň mu dávala priestor na sebarealizáciu. Pečenie je pre neho vášňou a jeho snom bolo venovať sa mu profesionálne a prípravou sladkých dezertov sa aj živiť. Tento sen sa mu po víťazstve v šou Pečie celé Slovensko splnil a dnes má svoju vlastnú cukrársku výrobňu, v ktorej vznikajú sladké dobroty.

Víťazi štyroch sérií Pečie celé Slovensko.
Zdroj: STVR

Ako sa sledovala štvrtá séria?

Jedenásta epizóda vysielaná v nedeľu v cieľovej skupine 13-55 dosiahla 8,2 % sledovanosť s 25,4 % trhovým podielom. Celkovo si semifinále pozrelo 530-tisíc divákov. Desiata epizóda vysielaná ostatnú nedeľu v cieľovej skupine 13-55 zaznamenala 7,7 % sledovanosť s 22,6 % trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 508-tisíc divákov.

Deviata časť Pečie celé Slovensko zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 7,7 % s 24,3 % trhovým podielom. Celkovo si túto časť pozrelo 508-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. Zaujímavosťou je, že deviata časť uhrala na vlas rovnakú sledovanosť ako desiata epizóda.

Ôsma epizóda zaznamenala v cieľovej skupine 13-55 nadpriemernú sledovanosť 8,2 % s trhovým podielom 24,9 %. Celkovo pri obrazovkách sedelo 524-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke 12+.
Siedma epizóda v komerčnej cieľovke 13-55 uhrala až 8,7 % sledovanosť s 27,3 % trhovým podielom, čiže šou v mladšom publika o čosi porástla v porovnaní s predchádzajúcou časťou.

Šiesta epizóda zaznamenala 8,6 % sledovanosť a trhový podiel 26,1 %. Piata zaznamenala najväčší výkyv spôsobený štartom Lovca na Jojke, vtedy Pečie celé Slovensko zaznamenalo sledovanosť 7,4 % a trhový podiel 23,6 %. Celkový počet divákov v 12+ klesol pod pol miliónovú hranicu, túto epizódu sledovalo 471-tisíc divákov.

Týždeň predtým uhrala štvrtá časť Pečie celé Slovensko rekordnú sledovanosť 9 % s trhovým podielom 27,5 %. Sladká šou sa tak stala prvým programom, ktorý si počas tejto jesene siahol na 9 percentný rating. Celkovo pri obrazovkách sedelo 543-tisíc divákov v 12+. Tretia epizóda prevalcovala konkurenciu so sledovanosťou 8,5 % a trhovým podielom 26,5 % v cieľovej skupine 13-55. Celkovo pri obrazovkách sedelo 542-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+.

Druhá epizóda uhrala v cieľovej skupine 13-55 sledovanosť 8,1 % s trhovým podielom 24,4 %. Pri obrazovkách sedelo 482-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+. STVR bola síce jednoznačnou jednotkou na trhu, ale voči prvej epizóde sa sledovanosť relácie zošmykla smerom nadol.

Prvá epizóda prevalcovala konkurenciu, celkovo si ju pozrelo 522-tisíc divákov v 12+. Išlo o historický druhý najlepší štart sladkej šou. Najviac divákov si, prirodzene, Pečie celé Slovensko pozrelo počas prvej série, keď malo pri štarte 545-tisíc divákov v 12+. V cieľovej skupine 13-55 táto epizóda uhrala rekordnú 8,9 % sledovanosť s trhovým podielom 27,1 % .

markíza,
Neprehliadnite

Najväčšie seriálové prekvapenie Markízy roka 2024: Toto prikovalo divákov k televízorom

Láska nebeská
Neprehliadnite

Vianoce na Doma: Záplava romantiky so sviatočným nádychom aj nový Frasier

dunaj, koleník,majeská,
Neprehliadnite

Obrovské zmeny a nové postavy! Markizácky Dunaj chystá veľké prekvapenia

Seriál Čas nádejí.
Neprehliadnite

Najväčší seriálový úspech STVR roka: Toto nakrúcali roky. Oplatilo sa čakať?

ľudia, televízor,
Neprehliadnite

Najhoršie svetové seriály roka: Veľké hity pohoreli. Tento zoznam zrejme mnohých nahnevá

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Ako zostavujú televízie vianočný program? Dôležitý je správny pomer klasiky a noviniek, hovoria

Sledovanie televízie.
Neprehliadnite

Dunaj alebo Pečie celé Slovensko? Ani jeden! Top programom roka 2024 sa stala úplne iná šou

televízor,
Neprehliadnite

Najlepšie seriály roka 2024: Ak ste nevideli tieto hity, urobili ste veľkú chybu!