Pondelkové vysielanie televíznych programov ukázalo dva súboje medzi televíziami Joj a Markíza. Skóre je však vyrovnané, keďže v prvom dueli triumfovala televízia zo Záhorskej Bystrice a v druhom konkurencia z Koliby.
Najsledovanejším nespravodajským programom v cieľovej skupine 12 až 54 rokov sa v pondelok stal seriál Druhá šanca. Televíziu Markíza v tom čase pozeralo až 324-tisíc divákov s vysokým trhovým podielom 30,2 percenta.
Televízia Joj v tom čase vysielala komediálny seriál Hranica, ktorý však dosiahol trhový podiel len 15,4 percenta pri 172-tisíc sledujúcich ľudí, čo ho zaradilo na druhé miesto rebríčka.
Druhý pondelkový súboj sa odohral tesne pred 18. hodinou, keď 148-tisíc divákov s trhovým podielom 20 percent sledovalo denný seriál Oteckovia, ktorý vysieiala TV Markíza. Viac však zaujal program TV Joj, kde v tom čase prebiehala šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 153-tisíc divákov s rhovým podielom 20,9 percenta.
