Denný rodinný seriál Sľub sa okamžite od svojho štartu stal na obrazovkách televízie Markíza obrovským diváckym hitom a každým týždňom si získava čoraz väčšiu fanúšikovskú základňu. Nebolo tomu inak ani v stredu 12. marca 2025, keď sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal dokonca suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu a porazil aj večerné programy či hlavné spravodajské relácie.

V komerčnej cieľovej skupine 14-56 dosiahla včerajšia časť podvečerného seriálového megahitu Sľub tradične vynikajúcu sledovanosť 8,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel až 34,9 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu len 16,6 %, pričom Sľub na diaľku porazil aj večerný program – šou Na nože a seriál Ranč.

„Nový fenomén televíznych obrazoviek zo zlomového obdobia 80. rokov si zaplo až 621-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si včerajšiu časť vychutnalo skvelých 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov,“ uviedol Lukáš Kočišek, PR manažér TV Markíza. Pol miliónovú hranicu Sľub prekonal aj v pondelok (10.3.), keď si ho pozrelo 506-tisíc divákov. V utorok (11.3.) ich počet mierne klesol na 475-tisíc divákov. Doterajším rekordom je 548-tisíc divákov pri epizóde odvysielanej v stredu 26. februára.

Na nože s Martinom Novákom podalo pomocnú ruku orientálnej reštaurácii Yalla Habibi v Banskej Bystrici.
Zdroj: TV Markíza
Na nože s Martinom Novákom podalo pomocnú ruku orientálnej reštaurácii Yalla Habibi v Banskej Bystrici.

V rámci nespravodajských progamov si druhé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti podelili hlavné večerné programy Markízy a Jojky. V mladšom publiku – komerčnej cieľovej skupine 14-56 – bola jasným víťazom kulinárska reality šou Na nože. Pripísala si sledovanosť 7,8 % a trhový podiel 28,0 %. Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj v tejto cieľovej skupine zaostal so sledovanosťou 4,5 % a podielom na trhu 16,0 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Lurdoch zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižší podiel na trhu 8,3 %.

Tretiu premiérovú epizódu o orientálnej reštaurácii Yalla Habibi v Banskej Bystrici si pozrelo 372-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Šou si zatiaľ drží svojich divákov bez väčších výkyvov. Prvú epizódu sledovalo 395-tisíc a druhú 362-tisíc divákov.

V tejto cieľovej skupine patrilo tesné večerné víťazstvo seriálovému hitu Ranč, ktoré si na Jojke zvolilo 375-tisíc divákov. Rodinná sága si rovnako drží svojich verných divákov. Pondelkovú epizódu si v konkurencii markizáckej Viny pozrelo 360-tisíc divákov. Uplynulý týždeň si v pondelok pozrelo Ranč 350-tisíc divákov a v stredu sa prehupol tesne nad 400-tisícovú hranicu.

Let´s Dance, markíza, lets dance,
Neprehliadnite

Meno štvrtého porotcu je známe. Do poroty Let’s Dance zasadne jedna z najkrajších herečiek

Zuzana Čaputová v tolkšou Trochu inak s Adelou
Neprehliadnite

Prezidentka Čaputová hostkou v tolkšou s Adelou: Prezradí aj svoje tienisté stránky

Koniec hry
Neprehliadnite

Jojka vyťahuje nový seriál: Dunaju bude konkurovať šokujúcimi príbehmi, ktoré otrasú Slovenskom

Česká televízia
Neprehliadnite

ČT škrtá programy, čaká na vyššie poplatky od divákov. Kvôli šetreniu miznú známe relácie

vezmeš si ma, joj, jasmina,
Neprehliadnite

Úspech Jojky: Táto šou trhla svoj nový rekord. Valcuje aj dlhoročná stálica

the last of us,
Neprehliadnite

Zostáva už iba niekoľko dní: Tento seriál s novými zábermi spôsobil šialenstvo