Denný rodinný seriál Sľub sa okamžite od svojho štartu stal na obrazovkách televízie Markíza obrovským diváckym hitom a každým týždňom si získava čoraz väčšiu fanúšikovskú základňu. Nebolo tomu inak ani v stredu 12. marca 2025, keď sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal dokonca suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu a porazil aj večerné programy či hlavné spravodajské relácie.
V komerčnej cieľovej skupine 14-56 dosiahla včerajšia časť podvečerného seriálového megahitu Sľub tradične vynikajúcu sledovanosť 8,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel až 34,9 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu len 16,6 %, pričom Sľub na diaľku porazil aj večerný program – šou Na nože a seriál Ranč.
„Nový fenomén televíznych obrazoviek zo zlomového obdobia 80. rokov si zaplo až 621-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si včerajšiu časť vychutnalo skvelých 508-tisíc divákov starších ako 12 rokov,“ uviedol Lukáš Kočišek, PR manažér TV Markíza. Pol miliónovú hranicu Sľub prekonal aj v pondelok (10.3.), keď si ho pozrelo 506-tisíc divákov. V utorok (11.3.) ich počet mierne klesol na 475-tisíc divákov. Doterajším rekordom je 548-tisíc divákov pri epizóde odvysielanej v stredu 26. februára.

V rámci nespravodajských progamov si druhé miesto vo včerajšom rebríčku sledovanosti podelili hlavné večerné programy Markízy a Jojky. V mladšom publiku – komerčnej cieľovej skupine 14-56 – bola jasným víťazom kulinárska reality šou Na nože. Pripísala si sledovanosť 7,8 % a trhový podiel 28,0 %. Konkurenčný seriál Ranč na TV Joj v tejto cieľovej skupine zaostal so sledovanosťou 4,5 % a podielom na trhu 16,0 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Lurdoch zaznamenal na verejnoprávnej Jednotke ešte nižší podiel na trhu 8,3 %.
Tretiu premiérovú epizódu o orientálnej reštaurácii Yalla Habibi v Banskej Bystrici si pozrelo 372-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Šou si zatiaľ drží svojich divákov bez väčších výkyvov. Prvú epizódu sledovalo 395-tisíc a druhú 362-tisíc divákov.
V tejto cieľovej skupine patrilo tesné večerné víťazstvo seriálovému hitu Ranč, ktoré si na Jojke zvolilo 375-tisíc divákov. Rodinná sága si rovnako drží svojich verných divákov. Pondelkovú epizódu si v konkurencii markizáckej Viny pozrelo 360-tisíc divákov. Uplynulý týždeň si v pondelok pozrelo Ranč 350-tisíc divákov a v stredu sa prehupol tesne nad 400-tisícovú hranicu.

Meno štvrtého porotcu je známe. Do poroty Let’s Dance zasadne jedna z najkrajších herečiek

Prezidentka Čaputová hostkou v tolkšou s Adelou: Prezradí aj svoje tienisté stránky

Jojka vyťahuje nový seriál: Dunaju bude konkurovať šokujúcimi príbehmi, ktoré otrasú Slovenskom

ČT škrtá programy, čaká na vyššie poplatky od divákov. Kvôli šetreniu miznú známe relácie

Úspech Jojky: Táto šou trhla svoj nový rekord. Valcuje aj dlhoročná stálica
