Nájdete nás na Google News, kliknite Sledovať.
Televízia JOJ v sobotnom hlavnom vysielacom čase zlomila svoj vlastný rekord. Najnovšia jarná šou Vezmeš si ma? trhla najvyššiu sledovanosť doteraz. Navyše televízia môže byť spokojná, keďže najnovšia epizóda výrazne zabodovala v mladšom publiku. Práve cieľová skupina 14-56 je pre komerčné televízie kľúčová, keďže na ňu sa predáva reklama. Osloviť mladšie publikum je v súčasnosti čoraz náročnejšie, Jojke sa to podarilo.
Štvrtá epizóda Vezmeš si ma? v cieľovej skupine 14-56 zaznamenala až 5,2 % sledovanosť s 17,7 % podielom na trhu. V tejto cieľovke bola Jojka jednotkou na trhu. V celkovom publiku si šou pozrelo 286-tisíc divákov. V širšom publiku sa však Jojka nemôže pochváliť. Predbehla ju markizácka Smotánka, tú si celkovo pozrelo 319-tisíc divákov. Zaujala aj zábava na STVR, Neskoro večer v sobotu sledovalo 322-tisíc divákov. Jednotkou na trhu v širšom publiku boli Záhady tela, ktoré pozeralo 380-tisíc divákov.
K úspechu Vezmeš si ma? zrejme prispel kontroverzný príbeh štvrtej epizódy. Svadobná šou predstavila netradičný pár s poriadne divokým rodinným pozadím a takmer 20 ročným vekovým rozdielom. 48-ročná Linda požiadala o ruku svojho 29-ročného priateľa. Moderátorka Jasmina Alagič mala náročnú úlohu vysporiadať sa z ťažkým príbehom, kde sa odhalila dlhodobá partnerova nevera.
Na strane nevesty nebola ani rodina a ani jej najbližší priatelia. Jej najlepšia priateľka počas nakrúcania odmietla účinkovanie, problémom bolo aj zohnať hostí na svadbu. Všetci od nevesty dávali ruky preč. Svadobná mama so svadbou nesúhlasila a odmietla akýmkoľvek spôsobom participovať na nakrúcaní šou. Dcére odkázala, že jej stačí, keď si svadbu pozrie z videa.
Jarná šou Vezmeš si ma? odštartovala vysielanie v polovici februára. Prvá epizóda v cieľovej skupine 14-56 uhrala 3,9 % sledovanosť s 13,1 % trhovým podielom. Úvod do šou sledovalo 238-tisíc divákov. O týždeň neskôr druhá epizóda výrazne poskočila, keď zaznamenala 4,9 % sledovanosť s 15,9 % podielom v mladšom publiku. Táto časť prilákala k obrazovkám 255-tisíc divákov. Tretia časť sa vrátila na 3,9 % sledovanosť a 13,4 % podielom (cieľovka 14-56), pozrelo si ju 226-tisíc divákov.
Naďalej valcuje aj dlhoročná stálica Jojky, nedeľné Nové bývanie, ktoré už niekoľko mesiacov vyhráva súboj o diváka. Dokonca predbiehalo v cieľovke 14-56 aj Dotyk života na STVR. Je to jediný nespravodajský program Jojky, ktorý s ľahkosťou prekračuje 6 % sledovanosť v komerčnej cieľovke. Nedeľná epizóda v cieľovej skupine 14-56 dosiahla 6,3 % sledovanosť s 23,5 % podielom na trhu. Celkovo si ju pozrelo 439-tisíc divákov.

Jojka čoskoro príde o Ranč. Toto ho nahradí, poznáme dátum premiéry

Markíza nepoľavuje: Vieme, kedy odštartuje desiata séria Dunaja

Mizéria na Jojke pokračuje: Diváci nad týmto seriálom definitívne zlomili palicu
