Podvečerný seriálový hit Sľub nielenže potvrdil svoj status diváckeho megahitu, ale v pondelok 26. mája 2025 opäť prekročil magickú hranicu 40-percentného trhového podielu. Seriál z 80. rokov sa stal opäť najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
V komerčne dôležitej cieľovej skupine 14–56 zaznamenal Sľub nadpriemernú sledovanosť 8,5 % a tretí najvyšší podiel na trhu 41,1 % od svojho štartu. Hranicu 40 percent prekročil Sľub aj v piatok 23. mája, keď si pripísal sledovanosť 8,2 % a podiel na trhu 40,1 %.
Aktuálny televízny fenomén zo zlomového obdobia 80. rokov si včera zaplo až 581-tisíc divákov (AvRch v CS 12+), celkovo si ho vychutnalo neuveriteľných 513-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Veľká novinka v Sľube: Do seriálu prichádza veľká herecká hviezda
Silnú pondelkovú formu potvrdila Markíza aj vo večernom vysielaní. Kriminálno-dramatický seriál Vina sa so šiestou premiérovou epizódou 2. série prebojoval na druhú priečku pondelkovej sledovanosti. Dosiahol rating 6,5 % a trhový podiel 24,8 %, pričom porazil konkurenčnú Nemocnicu na TV Joj, ktorá zaznamenala podiel 17 %.
Výpravný seriál s hviezdnym hereckým obsadením (Tomáš Maštalír, Gabriela Marcinková, Nela Pocisková, Ján Dobrík či Monika Hilmerová) si zaplo 533-tisíc divákov, pričom celkovo ho sledovalo 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nemocnicu na TV JOJ si zvolilo 269-tisíc divákov.

Vina je takmer na konci: Markíza chystá totálny šok pre divákov!
Trojicu najsledovanejších večerných programov uzatvára hlavná spravodajská relácia Markízy – Televízne noviny, ktoré v cieľovej skupine 14–56 dosiahli rating 6,4 % a trhový podiel 28,9 %. Spravodajstvo Markízy si v pondelok zaplo až 671-tisíc divákov (AvRch 12+), čo predstavuje najväčší zásah naprieč všetkými stanicami. Celkovo si ho nenechalo ujsť 420-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
- Vysvetlivky k sledovanosti
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 14-56 zahŕňa divákov vo veku od 14 do 56 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ obsahuje širšie publikum divákov starších ako 12 rokov.
- Sledovanosť (Rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.
- Trhový podiel (Share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí pozerajú televíziu na všetkých staniciach v danom čase.
- Zásah, dosah (Reach 000) udáva počet divákov cieľovej skupiny, ktorí sledovali danú reláciu alebo stanicu minimálne 3 minúty.