Dva programy nad 300-tisíc divákov
Sledovanosť nad 300-tisíc divákov sa v cieľovej skupine 12+ držala aj v sobotu, keď duel v reality šou Farma si pozrelo 341-tisíc divákov. Úspech mal aj zábavný kvíz Záhady tela, ktorý prilákal 306-tisíc divákov.
Hranicu 300-tisíc sledujúcich divákov nedosiahli tri programy, a to Smotánka (286-tisíc divákov), talkšou Neskoro večer (262-tisíc divákov), a český film Láska na špičkách (234-tisíc divákov).
Úspechy programov RTVS
Trochu iný program si zvolila cieľová skupina od 12 do 54 rokov. Najúspešnejším nespravodajským programom sa stalo vysielanie českého filmu Láska na špičkách, ktorý priniesol Televízii Joj 17,5-percentný trhový podiel.
Druhé miesto delí od prvého len dvetisíc divákov, tak si duel v reality šou Farma pozrelo 149-tisíc divákov s trhovým podielom 17,7 percenta. Markíze patrilo aj tretie miesto vďaka relácii Smotánka so sledovanosťou 120-tisíc divákov s trhovým podielom 18,7 percenta.
Nad hranicu stotisíc sa dostali aj programy RTVS, a to talkšou Neskoro večer so 108-tisícami divákov a zábavný kvíz Záhady tela so sledovanosťou 100-tisíc divákov.
V rámci celkového trhového podielu získala skupina Markíza 24,3 percenta trhového podielu, skupina Joj 22,5 percenta, skupina RTVS 9,6 percenta a TA3 pod jedno percento.