Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému vysielaniu dominovali Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji. Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) a jeho kanál Šport vysielaním Hokej - MS 2023 – štúdio prilákal pred televízne obrazovky v dvoch častiach rekordných 641-tisíc a 569-tisíc divákov. Rodinný seriál Mama na prenájom sledovalo 365-tisíc ľudí.

Do top päťky sa dostala aj zábavná relácia Milujem Slovensko, ktorú si pozrelo 340-tisíc divákov. Vysoko bola v rebríčku sledovanosti tiež kulinárska šou Bez servítky. Sledovalo ju 318-tisíc ľudí.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala podobný program. Najvyššia sledovanosť patrila relácii Hokej - MS 2023 - štúdio, ktorá v dvoch častiach získala po 59,7 percenta a v tretej 24,6 percenta trhového podielu.

Na treťom mieste skončila šou Ruža pre nevestu, ktorej trhový podiel dosiahol 22,5 percenta.

Top päť najsledovanejších programov dopĺňa seriál Mama na prenájom, ktorého trhový podiel dosiahol 24,5 percenta.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 26 percent, Joj Group získala 17,1 percenta, RTVS mala dosiahla takmer 27 percent a spravodajská TA3 nezískala ani jedno percento trhového podielu.