Jednotkou v rebríčku nespravodajských televíznych programov sa vo štvrtok stal seriál Dunaj, k vašim službám, ktorý pritiahol pred obrazovky 453-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Konkurenčná televízia Joj priniesla v hlavnom vysielacom čase seriál Nemocnica, ktorý videlo o takmer 100-tisíc ľudí menej.
Markíza si pozitívne čísla sledovanosti pripísala aj vďaka seriálu Mama na prenájom, ktorú videlo vyše 367-tisíc divákov. Na štvrtej priečke skončila šou Bez servítky vďaka 277-tisícom ľudí. Pozornosť divákov pritiahol aj krimiseriál z produkcie našich západných susedov Policie Modrava. Pozrelo si ho 251-tisíc ľudí.
V obchodne dôležitej cieľovej skupine 12 až 54 rokov sa rebríček nezmenil. Najsledovanejší bol Dunaj, k vašim službám, ktorý z trhového podielu získal 24,5 percenta. Seriál Nemocnica si na druhej priečke ukrojil z koláča trhového podielu 18,5 percenta.
Na treťom stupienku rebríčka si Mama na prenájom vyslúžila 30,5 percenta trhového podielu. Top päť najúspešnejších programov dopĺňajú kulinárska šou Bez servítky s 25,7 percentami a krimiseriál Policie Modrava, ktorý získal 19,6 percenta trhového podielu.
Celkovo sa Markíza Group darí, za štvrtok získala 32,6 percenta trhového podielu, Joj Group mala 23,8 percenta, RTVS mala takmer 10 percent a spravodajská TA3 získala 1,2 percenta.