25. december

Sviatočný 25. december opäť ponúkol priestor najmä pre filmové rozprávky, pričom najviac divákov cieľovej skupiny 12+ (507-tisíc) sledovalo Kľúč svätého Petra na RTVS. V tom čase vysielala Jojka české Pelíšky, ktoré mali úspech u 473-tisícov divákov. Svojho diváka si našla aj rozprávka Kráľ Drozdia brada na Markíze (363-tisíc), ale aj Princezná ze mlejna 2 (289-tisíc) či Láska na vlásku (241-tisíc). 

Najviac divákov z cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov si v pondelok pozrelo Pelíšky, ktoré získali 26,4 percenta trhového podielu, k najúspešnejším patrili aj Kľúč svätého Petra (19,5 percenta) či Kráľ Drozdia brada (22,7 percenta).  

Divákov k obrazovkám prilákali aj reprízy ako Sám doma 2 (26,2 percenta) a Princezná so zlatou hviezdou (23,4 percenta). 

Za celý deň mala skupina Markíza 27 percent trhového podielu, no o niečo viac získala Joj Group, a to 27,9 percenta, RTVS prekonala 15 percent a TA3 sa držala na 0,6 percentách.