26. december

Sviatočný maratón pokračoval aj 26. decembra, keďže jednotkou v nespravodajskom rebríčku cieľovej skupiny 12+ bol rodinný film Ako vytrhnúť veľrybe stoličku, ktorý si pozrelo 426-tisíc divákov. No viac ako 340-tisíc si nenechalo ujsť komédie ako Sváko Ragan či S tebou ma baví svet a nad hranicou 300-tisíc sa dostali Mrázik či Kúzelná opatrovateľka.  

Rovnaké zloženie najúspešnejšej pätice nespravodajských programov sa ukázalo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov. Ako vytrhnúť veľrybe stoličku získalo 20,8-percentný trhový podiel, S tebou ma baví svet malo viac ako 21 percent, Kúzelná opatrovateľka a Mrázik sa zhodli na 19,5 percentách a slovenský Sváko Ragan nazbieral takmer 14 percent. 

Skupina Markíza mierne klesla v celodennom trhovom podiele na 26,8 percenta, ako aj Joj Group na 27,7 percenta, tak aj RTVS na 14,6 percenta a nadol zamierila aj TA3 na 0,5 percenta. 

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Closeup photo of brand new Google Nexus 5, with Google search webpage in Chrome browser on a screen.
Neprehliadnite

Google skončí s cookies, dôvodom má byť ochrana súkromia používateľov