Štedrý deň 24. december
Klasická rozprávka Tri oriešky pre Popolušku nechýbala ani tento rok v televíznych programoch a pred obrazovky RTVS prilákala 876-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Verejnoprávna televízia zbierala úspech aj s novou rozprávkou Tri zlaté dukáty, ktorú si pozrelo 825-tisíc divákov. Počet divákov však napokon klesol na 296-tisíc už s komédiou Rysavá jalovica. Konkurenčné televízie Markíza a Joj sa snažili prilákať komédiou Sám doma 2: Stratený v New Yorku (380-tisíc divákov) či Mrázikom (370-tisíc divákov).
Koniec koncov najúspešnejšou televíziou Štedrého dňa v rámci tejto cieľovej skupiny bola práve RTVS, ktorej programy obsadili 6 miest v najlepšej desiatke a v rámci celodenného trhového podielu sa televízia vyšvihla na 26,3 percenta.
Iné poradie však ponúka cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov, kde programy RTVS získali prvé dve miesta, a to vďaka rozprávkam Tri oriešky pre Popolušku (43,9 percenta trhového podielu) a Tri zlaté dukáty (32,4 percenta). Americký film Sám doma 2 získal vyše 300-tisíc divákov s trhovým podielom 22,6 percenta a jojkársky Mrázik 246-tisíc divákov s 18,5 percentami trhového podielu.
Celodenný trhový podiel skupiny Markíza klesol na 25,6 percenta, Joj Group poskočila na 26,8 percenta, RTVS zásadne vzrástla na 23 percent a TA3 nazbierala 0,6 percenta.