Najsledovanejším televíznym programom sa v pondelok stal seriál Mama na prenájom, ktorý si pozrelo 390-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Za sebou nechal konkurenčný program, a to kulinársku šou Bez servítky, ktorá získala pozornosť 343-tisícov divákov.
Tretie miesto si vybojoval komediálny seriál Hranica (331-tisíc divákov), ktorý v hlavnom vysielacom čase nechal za sebou konkurenciu z Televízie Markíza, teda film Dospeláci 2 (207-tisíc divákov).
Do top desiatky sa dostali aj programy verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, keď vedomostný Duel sledovalo 288-tisíc divákov a Traf to! zase 192-tisíc divákov.
Iná situácia nastala v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov, ktorý ovládol seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 25,2 percenta. Naopak na druhom mieste skončil film Dospeláci 2, ktorý nechal za sebou jojkársky konkurenčný seriál Hranica. Tretie miesto si vyslúžila šou Bez servítky s 20,4-percentným trhovým podielom.
Vyššie hodnoty trhového podielu zaznamenali aj programy, ako relácia Reflex (18,5 percenta) či Rodinné prípady (22,3 percenta).
Celkovo sa darilo Markíza Group, ktorý za pondelok získala 31,9-percentný trhový podiel, Joj Group patrilo 23,4 percenta, RTVS spadla na 9 percent a spravodajskej TA3 patrilo 1,4 percenta.