Víkend bol bohatý na rôzne televízne programy. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.

Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná šou Milujem Slovensko. Rozhlas a televízia Slovenska tak pred televízne obrazovky prilákal 212-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Na druhom mieste bola česká komédia Denníček moderního fotra, ktorú sledovalo 177-tisíc ľudí.

Do top trojky sa dostala aj relácia Cestou necestou, pozrelo si ju 169-tisíc divákov. Vysoko bola v rebríčku sledovanosti tiež šou o varení Bez servítky. Sledovalo ju 163-tisíc ľudí. Najlepšiu päticu programov uzatvárajú Rodinné prípady so 131-tisícmi divákov.

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov preferovala iný program. Najvyššia sledovanosť patrila komédií Denníček moderního fotra, ktorá získal 19 percent trhového podielu. Za ňou sa umiestnila relácia Cestou necestou, ktorej trhový podiel dosiahol 12,6 percenta.

Tretie miesto si vyslúžila šou Milujem Slovensko (12,1 percenta). Top päť najsledovanejších nespravodajských programov uzatvárajú dve epizódy Rodinných prípadov, ktoré získali 17,4 a 19,9 percenta trhového podielu.

V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group takmer 30 percent, Joj Group získala 18,5 percenta, RTVS mala 10,1 percenta a spravodajská TA3 dosiahla 1,8 percenta trhového podielu.