Krimiseriál Odznak Vysočina, ktorý vo štvrtok vysielala Televízia Markíza, sa stal najsledovanejším programom vďaka 318-tisícom divákom z cieľovej skupiny 12+. V rovnakom čase Inkognito vysielané na Jojke obsadilo v rebríčku tretie miesto s 251-tisícmi divákov. Dvojkou v rebríčku bola Policie Modrava s 255-tisícmi ľudí.

Rodinné prípady získali 194-tisíc divákov, vďaka čomu sa umiestnil na štvrtej priečke. Top päť nasledovanejších nespravodajských programov uzatvára relácia S úsmevom po Slovensku, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). K televíznym obrazovkám prilákala 179-tisíc ľudí.

Divácky najúspešnejšie televízne programy ukázal aj rebríček obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najvyššie sa umiestnil seriál Odznak Vysočina. Vyslúžil si 22 percent trhového podielu. Za ním skončili Rodinné prípady, ktoré si z koláča trhového podielu ukrojili 24,2 percenta.

Policie Modrava získala 20,1 percent trhového podielu, Inkognito o takmer 7 percent menej. Top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa magazín Reflex so ziskom 18,8 percenta trhového podielu.

Skupina Markíza vyskočila vo štvrtok až nad 32 percent celodenného trhového podielu, Joj Group padla na 18 percent, RTVS mala 8 percent a TA3 získala 1,7 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Čína má svoje vlastné pravidlá týkajúce sa cenzúry a narábania s dátami
Neprehliadnite

Web pre dospelých čelí žalobe, údajne zneužíval osobné údaje používateľov