Najsledovanejším nespravodajským programom sa vo štvrtok stal seriál Nemocnica, ktorú na obrazovkách Televízie Joj sledovalo až 448-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Úspešná bola aj denná šou Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 343-tisíc divákov. Do prvej trojky sa dostal aj vedomostný kvíz Duel so sledovanosťou 292-tisíc divákov.
Na ďalších pozíciách sa umiestnili programy konkurenčnej Markízy, a to Reflex (290-tisíc divákov), Farma (273-tisíc divákov), Chatári (260-tisíc divákov) a Rodinné prípady (245-tisíc divákov).
Aj diváci z cieľovej skupiny 12 až 54 rokov najviac sledovali seriál Nemocnica, ktorá tak získala trhový podiel 22,2 percenta. O niečo viac však má denná šou Bez servítky, a to 22,8 percenta. V prvej trojici sú markizácki Chatári so 17,6-percentným trhovým podielom.
Nad 20 percent sa dostali ešte programy, a to reality šou Farma (25,1 percenta), Reflex (20,7 percenta) a Rodinné prípady (23,8 percenta).
V rámci celkového trhového podielu klesla skupina Markíza pod 30 percent a Joj Group si polepšila na 25,8 percenta. RTVS je nad desiatimi percentami a spravodajská televízia TA3 má jedno percento.
Ďalšie správy z Mediálne.sk
