Víkendové vysielanie slovenských televízií bolo bohaté na akčné filmy, ale aj zábavné programy. Ktoré divákov zaujali najviac?
Piatkovému vysielaniu dominovala v rebríčku nespravodajských relácií kategórie 12+ vedomostná relácia Čo ja viem, ktorú vysielala verejnoprávna televízia. Pozrelo si ju 364-tisíc divákov. O takmer 100-tisíc sledujúcich získal markizácky seriál Mama na prenájom.
Trojkou v rebríčku bola reality šou Farma, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 242-tisíc divákov. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa kulinárska šou Bez servítky (239-tisíc) a magazín reflex (203-tisíc).
V kategórii 12 až 54 sa rebríček veľmi nezmenil. Jednotkou vo vysielaní bola relácia Čo ja viem s trhovým podielom 17,6 percenta. Dvojkou sa stala Farma, ktorá si vyslúžila 16,8 percenta trhového podielu.
Najvyšší trhový podiel dňa (28,6 percenta) získala medzi nespravodajskými reláciami šou o varení Bez servítky. Miesto v rebríčku si našla aj animovaná rozprávka Raya a posledný drak s 15,6 percentami trhového podielu. Nad 20 percent trhového podielu získala aj Mama na prenájom
Za celý deň získala Skupina Markíza 30,7 percenta trhového podielu, Joj Group mala 24,8 percenta, RTVS 10,5 percenta a spravodajská TA3 len 1,4 percenta.