Integrovaná kampaň od Slovenskej sporiteľne v spolupráci s agentúrou Zaraguza sa prebojovala medzi tri najúspešnejšie projekty kategórie Best Digital and Social Media v celosvetovej súťaži World Public Relations and Communication Awards. Práca bola vybraná odbornou porotou československej komunikačnej súťaže Zlatý středník, ktorú organizuje odborová organizácia PR Klub, informuje Michaela Pišiová, Výkonná riaditeľka PR Klubu.
Najväčšia komunikačná súťaž
World Public Relations and Communication Awards je významnou medzinárodnou súťažou s 11-ročnou históriou, ktorú organizuje medzinárodná organizácia Global Alliance for Public Relations and Communication Management. V tomto roku porotcovia tejto celosvetovej súťaže hodnotili tiež dva projekty, ktoré postúpili z československej súťaže Zlatý středník. O ich prihlásenie sa zasadila odborová organizácia PR Klub, ktorá túto najväčšiu komunikačnú súťaž v Česku organizuje už 21 rokov a štvrtým rokom prijíma prihlášky od obstarávateľov a agentúr tiež zo Slovenska.
Medzi TOP3 projekty sa tak vo svojich kategóriách tohtoročných World Public Relations and Communication Awards umiestnili práce „Moji milí Slováci“ obstarávatelia Slovenská sporiteľňa a agentúry Zaraguza a „Chytrej výčap“ obstarávatelia Plzeňský Prazdroj a agentúry Svengali Communications a projekt.
Moji milí Slováci a Šikovnej výčap stavili na moderné technológie
Prvý úspešný projekt ,,Moji milí Slováci” sa sústredil na podporu slovenskej spoločnosti v turbulentnom čase inovatívnym využitím technológie syntetizácie hlasu. „Oživili sme hlas nezabudnuteľného Jula Satinského, ktorý svojím humorom povzbudil národ k optimizmu. Táto integrovaná kampaň postavená na technológii ukrajinského startupu Respeecher sa stala najznámejšou kampaňou sporiteľne za poslednú dekádu,” vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUBu Slovenskej sporiteľne. O víťazstvo bude bojovať v kategórii Best Digital and Social Media.
Video projektu na zhliadnutie tu.
„V reakcii na energetickú krízu sme vlani spustili projekt Šikovnej výčap, ktorý pomôže krčmárom znížiť spotrebu energií a vody v rámci výčapu, a tým im ušetrí náklady. Zároveň tým znížime environmentálny vplyv čapovaného piva. To zapadá do dlhodobej stratégie Prazdroja – rozvíjať unikátnu českú pivnú kultúru a zároveň sa správať zodpovedne a udržateľne. A vďaka komunikácii projektu sa nám navyše podarilo priviesť pozornosť českých i svetových médií, verejnosti a kľúčových stakeholderov k tejto téme,“ hovorí Pavlína Kalousová, riaditeľka firemných vzťahov a komunikácie Plzeňského Prazdroja.
Video projektu na zhliadnutie tu.
Finálne umiestnenie projektov prihlásených do československého Zlatého středníka sa dozvieme v druhej polovici septembra, keď budú vyhlásené výsledky svetových PR cien na slávnostnom galavečere v indickom Chennai, kde sa tento rok uskutoční globálny kongres členských organizácií Global Alliance for Public Relations and Reputation Management.