Televízia Markíza odštartovala vo štvrtok hneď v dvoch častiach vysielanie českého rodinného komediálneho seriálu Špunti na ceste. Ten si síce divákov v prvom okamihu získal, o čom svedčí aj sledovanosť v cieľovej skupine 12+, keď premiérový diel si v hlavnom vysielacom čase pozrelo 225-tisíc ľudí. Druhá epizóda však už na sledovanosti strácala. Pri obrazovkách udržala už iba 195-tisíc divákov.
Zaujali vedomostné relácie
Vysoko sa v rebríčku nespravodajských programov dostala aj vedomostná šou Na love. Tá posledný júnový týždeň stúpala na obľube. V pondelok ju sledovalo 187-tisíc divákov, v utorok 188-tisíc, v stredu síce sledovanosť klesla na 184-tisíc, no vo štvrtok k obrazovkám TV Markíza prilákala 201-tisíc ľudí.
Markíza si divákov získala aj vysielaním relácie Reflex. Štvrtkovú časť si pozrelo 189-tisíc divákov. Tak programy televízie zo Záhorskej Bystrice patrili k najsledovanejším v hodnotiacom rebríčku.
Top päť uzatvára Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) a jeho súťažno-vedomostná relácia Duel. Verejnoprávne médium takto zaujalo 179-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku skupiny 12 až 54 rokov jednoznačne zvíťazili Špunti na ceste. Český komediálny seriál sa tešil veľkej obľube, keď hneď v dvoch epizódach získal vysoký počet divákov, a to v premiére 138-tisíc s trhovým podielom 18,7 percenta a v druhej časti 129-tisíc divákov, no s vyšším trhovým podielom – 19,7 percenta.
Markíza bola najsledovanejšou
Tretia priečka patrí vedomostnej relácii Na love, ktorá však za seriálmi v sledovanosti výrazne zaostávala. Na Markíze ju sledovalo 94-tisíc ľudí, ale vyslúžila si najvyšší trhový podiel v skupine – 20,2 percenta.
Markíza získala v sledovanosti všetkých top päť priečok rebríčka nespravodajských programov. Relácia Reflex k obrazovkám prilákala 86-tisíc divákov s trhovým podielom 19,6 percenta a vysoko sa dostali aj Rodinné prípady, ktoré sledovalo 77-tisíc divákov, z trhového podielu ukrojili rovných 18 percent.