Investigatívna reality šou Koniec hry na Jojke má za sebou druhú epizódu a televízia s jej výkonom môže byť spokojná. Po šokujúcom úvodnom príbehu sa dostali noví zvedaví diváci. Sledovanosť oproti prvej časti výraznejšie poskočila a pribudli desaťtisíce divákov.
Druhá epizóda v cieľovej skupine 14-56 zaznamenala 4,5 % sledovanosť s 16,1 % podielom na trhu. Celkovo si pokračovanie príbehu Eleny pozrelo 278-tisíc divákov. Prvá epizóda reality šou Koniec hry zaznamenala v cieľovej skupine 14-56 iba 4 % sledovanosť s 13,5 % trhovým podielom. Celkovo si štart relácie pozrelo 238-tisíc divákov v cieľovke 12+. Jojka si v mladšom publiku polepšilo o pol percentuálneho bodu, v celkovom publiku prilákala ďalších 40-tisíc divákov.
Koniec hry bol síce dvojkou na trhu, avšak sledovanosť relácie si značne polepšil. Jojka však nemala šancu voči Markíze. Diváckemu rebríčku nekompromisne kraľuje Dunaj, k vašim službám a podvečerný Sľub.
V cieľovej skupine 14-56 zaznamenala premiérová epizóda Dunaja 8 % sledovanosť s 28,7 % podielom na trhu. Celkovo si seriál pozrelo 534-tisíc divákov v cieľovke 12+. Jednotkou na trhu bol vo štvrtok podvečerný Sľub, ktorý v cieľovke 14-56 uhral až 9 % sledovanosť s 37,9 % podielom na trhu. Celkovo si pokračovanie retro seriálu pozrelo 530-tisíc divákov v cieľovke 12+.
O čom je Koniec hry?
V každej epizóde sa diváci zoznámia s reálnymi ľuďmi zo Slovenska, ktorí sa podelia o svoje skúsenosti a odhalia, ako sa stali obeťou premyslených podvodov. V prvých dvoch častiach svoj príbeh rozpovedala pani Elena, ktorá sa cez sociálne siete zamilovala do údajne osamelého vdovca a v snahe mu pomôcť stratila takmer 24-tisíc eur.
V tretej epizóde bude ďalším mrazivým príkladom Timea, ktorá uverila falošnému online partnerovi a stala sa obeťou citového vydierania, ktoré ju pripravilo nielen o úspory, ale aj o duševný pokoj. V štvrtej epizóde bude obeťou je Ján, ambiciózny mladý muž, ktorý podľahol sofistikovanému podvodu s kryptomenami a prišiel o vyše 90-tisíc eur.

Internet ako brána do pekla: Jojka odhalí príbehy troch Slovákov, ktoré sa skončili katastrofou

Markíza definitívne stopne pretáčanie reklám: Diváci prídu o komfort, televízia o zisky nie

Toto bude veľké! Do Let's Dance mieri jedna z najvychytenejších tvárí šoubiznisu

Katastrofálna bilancia: Neuveríte, koľko Slovákov si za rok neprečíta ani jednu knihu

Tormová po 17 rokoch skončila v STVR. Producent objasnil dôvod jej odchodu
