Politické diskusné relácie
Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnila šou pečie celé Slovensko, ktorú si pozrelo takmer pol milióna divákov. Viac ako 400-tisíc ľudí videlo Nové bývanie. Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj politická diskusná relácia Na telo, ktorú sledovalo 354-tisíc divákov.
Medzi úspešné relácie sa zaradila aj šou Československo má talent, ktorá k televíznym obrazovkám prilákala 317-tisíc ľudí, ale aj relácie O 5 minút 12, ktorú videlo 316-tisíc ľudí.
Najvyššie sa v kategórii 12 až 54 umiestnila šou Pečie celé Slovensko. Získala 22,3 percenta trhového podielu. Za ňou nasledovalo Nové bývanie so 23,4 percentami trhového podielu.
Šou Československo má talent si z koláča trhového podielu ukrojilo 16,7 percenta. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa Farma - Duel (17 percent) a Na telo (25,7 percenta).
Za celý deň získala Skupina Markíza 27,7 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,3 percenta, RTVS mala 14,6 percenta a spravodajská TA3 1,5 percenta trhového podielu.