Medzi najúspešnejšie programy patrila v pondelok produkcia Televízie Joj, ktorá v rebríčku pre cieľovú skupinu 12+ obsadila prvé tri miesta.
Najsledovanejším bol komediálny seriál Hranica s 262-tisícmi divákov, nasledovali Inkognito s 230-tisícmi divákov a kulinárska šou Bez servítky, ktorá získala 179-tisíc divákov.
Na štvrtom mieste skončili Rodinné prípady, ktoré pred televízne obrazovky prilákali 170-tisíc ľudí. Rebríček top päť najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa seriál Druhá šanca s 172-tisícmi sledujúcich.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si taktiež nenechala ujsť komediálny seriál Hranica, ktorý získal 18,6-percentný trhový podiel. Inkognito získalo 19 percent. Vysoký trhový podiel mala aj kulinárska šou Bez servítky – 22,2 percenta.
Štvrté miesto patrilo seriálu Druhá šanca (11,9 percenta), piate boli Rodinné prípady, ktoré si vyslúžili 18,4-percentný trhový podiel.
Celkovo získala Skupina Markíza 32,1-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group bola nad 22 percentami, RTVS mala takmer 8 percent a spravodajská TA3 sa držala nad jedným percentom trhového podielu.